تولید هفت ساعت روزانه در بخش صدای مرکز یزد

خبرگزاری شبستان: معاون صدای مرکز یزد با اشاره به برنامه های صدا و سیمای یزد در ایام نوروز گفت: روزانه هفت ساعت برنامه در بخش صدای مرکز یزد در ایام نوروز تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، داود سیروس، معاون صدا مرکز یزد امروز (22 اسفند) در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز 97 صداوسیمای مرکز یزد گفت: برنامه های ما در مرکز صدا از 26 اسفندماه شروع می شود و تا 13 فروردین ماه نیز ادامه دارد.

 

وی افزود: با توجه به این که ما در ایام نوروز دو مراسم میلاد و شهادت را داریم که برنامه های مختلفی به این مناسبت ها برنامه ریزی شده است.

 

معاون صدا مرکز یزد خاطرنشان کرد: سعی داریم تا با ارائه برنامه های جذاب مخاطب را اقناع کنیم و در 24 ساعت روزانه هفت ساعت تولید داریم و 10 ساعت نیز تامین داریم.

 

سیروستصریح کرد:هفت ساعت تکرار برنامه های فاخر در طول سال به عنوان برنامه های دیگر ما در ایام نوروز است و دو برنامه « باغ بهار » به مدت 4 ساعت در صبح و بعد از ظهر ارائه می شود.

 

وی گفت:مجموعه نمایشی « پارچه نگار» از جمله برنامه های دیگر ما است که تولید کرده ایم و در این راستا نیز برنامه های دیگر از جمله ترانه بارون و معرفی جاذبه های گردشگری استان و یزد، بسته های معرفی اماکن و بزرگان داریم.

 

معاون صدا مرکز یزد گفت: برنامه « شاخه نبات» به معرفی آداب و رسوم و برنامه «هفت کوچه» معرفی محلات شهر یزد و برنامه های شاد و طنز برای ایام غیر مناسبتی در طول این روزها است.

 

سیروس بیان کرد: دو پویش « ایمن برانیم تا سالم بمانیم» و « همه با هم پایدار بمانیم» از جمله برنامه های دیگر ما است.

 

 

کد خبر 695661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha