تولید بیش از ۶ هزار و۵۰۰ دقیقه برنامه در ایام نوروز در بخش سیمای مرکز یزد

خبرگزاری شبستان: معاون سیمای مرکز یزد با اشاره به برنامه های نوروز گفت: بیش از ۶ هزار و۵۰۰ دقیقه برنامه در ایام نوروز در بخش سیمای مرکز یزد تولید می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، جبرئیل نجفی، معاون سیما مرکز یزد امروز (22 اسفند) در نشست خبری تشریح برنامه های نوروز 97 صداوسیمای مرکز یزد گفت: ما در مرکز تابان استان یزد 6 هزارو 500 دقیقه برنامه تولید کرده ایم که « خانه میراثی» از جمله این برنامه ها در 13 قسمت است.

 

وی افزود: برنامه تحویل سال به مناسبت شهادت و ویژه برنامه شهادت از امامزاده سید جعفر(ع)، برنامه چتر شکوفه به صورت زنده، برنامه بهاری از جمله مهمترین برنامه های ما در این ایام است.

 

 

معاون سیما مرکز یزد خاطرنشان کرد: برنامه « بهار نارنج» از 26 اسفندماه پخش می شود و برنامه گردشگری در شهرستان ها به عنوان « دیار یزدان» نیز به عنوان برنامه دیگر تولیدی ما است.

 

نجفی تصریح کرد: برنامه « پزشک شما»، برنامه « آن روزها»، « یادگاری»، ویژه برنامه چهلمین سالگرد قیام دهم فروردین به عنوان برنامه های دیگر ما است.

 

وی گفت: تکرار برنامه کلا قرمزی، دوربین مخفی و برنامه های مستند از جمله برنامه های دیگر ما است که از 26 اسفندماه آغاز می شود و تا 14 فروردین ماه ادامه دارد.

کد خبر 695671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha