ولی فقیه، کشتی نجات در عصر غیبت

خبرگزاری شبستان: مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد با اشاره به اهمیت وجود ولایت در جامعه اسلامی گفت: بی تردید کشتی نجات ما در عصر غیبت، ولی فقیه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام سید محمد حسینی کوهستانی، مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد امروز (10 دی) در گردهمایی روحانیون شهرستان یزد به مناسبت گرامیداشت سالروز حماسه « 9 دی» گفت: با توجه به شرایط کنونی « 9 دی»  امسال نسبت به سال های قبل متفاوت است و شاید این روز در حال فراموشی بود که این اتفاقات جدید آن را احیا کرد.

 

وی افزود: فتنه تمام شدنی نیست بلکه مدل و شکل آن عوض می شود اما باید توجه داشته باشیم که با شناخت حق از باطل در مقابل آنها بیایستیم.
 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: امسال فتنه گران و تعدادی از افراد بر موج برخی انتظارات منطقی مردم سوار شدند اما خوشبختانه مردم ما با بصیرت با آنها همراهی نکردند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی تصریح کرد: مردم ما با بصیرتی و تجربه هشت ماه فتنه 88 که دارند هرگز با این فتنه گران همراهی نخواهند کرد.

 

وی گفت: مردم ما واقعا به نظام علاقمند هستند اما در مقابل نیز دولتمردان و روحانیون باید با مردم ارتباط بیشتر برقرار کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد ادامه داد: فلسفه وجود روحانیت تنها مسجد و محراب نیست بلکه باید با مردم ارتباط برقرار کنند و اهداف اسلام و انقلاب و ارزش ها را تبیین کنند.

 

حجت الاسلام حسینی کوهستانی گفت: هوا پرستی، قانون شکنی و بدعت گذاری در خصوص قانون دو هدف اصلی فتنه است و ریشه تمامی فتنه ها نیز بر این اساس بوده است.

 

وی افزود: هدف های  دیگر فتنه تغییر باورها و تغییر ارزش ها است و روی سه محور ناکارآمد جلوه دادن نظام، مستبد جلوه دادن نظام، فاسد جلوه دادن نظام کار می کنند.

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد:کشتی نجات ما در عصر غیبت بدون تردید ولی فقیه است و تا به امروز مدیریت مقام معظم رهبری جامعه و جکومت و نظام اسلامی را به سمت تعالی سوق داده است.

 

کد خبر 679714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha