میثاقی دوباره با ولایت/ راهپیمایی مردم گیلان در محکومیت آشوبگری‌های اخیر

خبرگزاری شبستان: مردم شهرستان‌های سراسر گیلان در محکومیت آشوب‌گری‌های اخیرراهپیمایی کردند و میثاقی دوباره با ولایت بستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان؛ گیل مردان و گیل زنان ولایتمدار و همیشه هوشیار، امروز هم مانند همیشه، در محکومیت آشوبگری های اخیر، در سراسر استان گیلان راهپیمایی برگزار و خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و اغتشاشگران داخلی اعلام کردند.

 

مردم مومن و متعهد گیلان در دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی و به منظور نمایش وحدت، اقتدار و همدلی و دادن پاسخ دندان‌شکن به اغتشاشات خیابانی چند روز گذشته، به خیابان آمدند و فریاد مرگ بر فتنه‌گر سر دادند.

 

در رشت مرکز استان نیز مردم با تجمع در میدان شهدای ذهاب(شهرداری رشت) به محکومیت آشوب های اخیر پرداختند و حمایت و پشتیبانی خود را از نظام و ولایت فقیه نشان دادند.

 

در این راهپیمایی‌ها مردم با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل، مرگ بر فتنه گر، ما همه با هم هستیم پشت ولایت هستیم و مرگ بر ضد ولایت فقیه، از آشوب‌های اخیر اعلام برائت کردند.

 

در این راهپیمایی، اقشار مختلف مردمی از پیر و جوان، زن و مرد، جوان و نوجوان در شهرستان‌های گیلان از ساعت 10 صبح امروز راهپیمایی‌هایشان را آغاز و تا میادین اصلی شهر ادامه دادند.

 

مردم گیلان زمین بار دیگر نشان دادند که تا خون در رگشان است پشت این نظام، انقلاب و ولایت فقیه خواهند ماند و ذره‌ای از آرمان‌های و ارزش‌های انقلاب اسلامی عقب نشینی نخواهند کرد.

 

هم‌چنین در این راهپیمایی‌ها مردم با در دست داشتن پلاکاردهایی، خواستار توجه دولت به مطالبات به حق مردم شدند، مطالباتی که بیشتر در راستای اشتغال، اقتصاد و معیشت خانواده‌ها بود.

 

 

ما جوانان خواستار اشتغال از این دولت هستیم

معین احمدزاده، یکی از جوانانی صومعه‌سرایی اظهار کرد: همانطور که امروز صحنه نمایش حضور مردم در پشت سر ولایت و در دفاع از رهبری و انقلاب است قشر جوان با حضور در این تجمع اعلام می‌کند مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کند اما هیچگاه یک قدم از آرمانهای انقلاب اسلامی و پیمان خود با ولایت عقب نخواهد نشست.

 

وی با بیان اینکه ما جوانان خواستار اشتغال از این دولت هستیم اما حاضر نیستیم یک عده از این دغدغه کشور سوء استفاده کنند، افزود: مسئولان هم باید به خود بیایند و برای اقتصاد و اشتغال کشور هر چه سریعتر فکری کنند.

 

این جوان صومعه‌سرایی با بیان اینکه ما اجازه نمی‌دهیم هیچ دشمن داخلی و خارجی توهین به نظام، انقلاب و ولایت فقیه کند، گفت: اینکه برخی فتنه گران هراز چندگاهی در جامعه اغتشاش می‌کنند، برای این است که مستکبران عالم هیچگاه نمی‌توانند اقتدار و امنیت ایران اسلامی را ببینند و ما باید در این راستا روز به روز بصیرتمان را افزایش دهیم.

 

 

این مرز و بوم جوانانی دارد که در قامت مدافعان حرم نقش آفرینی می‌کنند

عباس مهدوی، یکی از جوانان فومنی با بیان اینکه ایران اسلامی در همه حال دشمنان خود را سرکوب می‌کند و اجازه نمی‌دهد آن ملعونین به خواسته خود برسند، تصریح کرد: این مرز و بوم جوانانی دارد که در قامت مدافعان حرم نقش آفرینی می‌کنند لذا دشمن با خود چه فکری می‌کند که اینگونه آشوب در کشور به پا می‌کند.

 

وی با بیان اینکه دشمن با تحریک یک عده خودفروخته در صدد مخدوش کردن کشور است، خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند تعداد آن خود فروختگان به یک هزارم جوانانی که حاضرند از جانشان بگذرند اما این انقلاب و نظام آسیب نبیند، نمی‌رسند.

 

این جوان فومنی با بیان اینکه من یکی از جوانان تحصیل کرده بیکار هستم اما هیچ وقت بخاطر بیکاری دست به اغتشاش نمی‌زنم بلکه مطالبات به حق خود را با زبانی نرم بیان می‌کنم، اظهار کرد: دولت هم نباید این چنین فکر کند که این مردم وضع معیشتی و اقتصادی شان خوب است که امروز علیه اغتشاشگران راهپیمایی کرده‌اند و دیگر به فکر اقتصاد و اشتغال نباشند، دولت بداند ما این راهپیمایی‌ها را در راستای حمایت از انقلاب و نظام و رهبری برگزار کرده‌ایم.

 

گفتنی است؛ مردم شهرستان‌های سراسر گیلان امروز در مناطق مختلف با برگزاری راهپیمایی علیه اقدام‌های اغتشاشگران خروشیدند و با ولایت میثاقی دوباره بستند.

کد خبر 680898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha