امیدواریم وام ازدواج به صورت پلکانی افزایش یابد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره افزایش وام ازدواج گفت: امیدواریم وام ازدواج به صورت پلکانی افزایش یابد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، امید محدث، مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان امروز (21 دی) در پنجاه و سومین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد در یزد گفت: بر اساس آمارهای ارسال شده توسط استان ها ما در سه ماهه آخر سال بودجه را تقسیم و توزیع کرده ایم و ملاک برای ما عملکرد استان ها بوده است.

 

وی یا اشاره افزایش وام ازدواج گفت: امیدواریم وام ازدواج به صورت پلکانی افزایش یابد.

 

مدیر کل دفتر هماهنگی و ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: ما سعی داریم تا جوانان را به حمایت کنیم و اگر به آنها توجه و اهمیت دهیم به خوبی میتوانند جامعه را راهبری کنند.

 

محدث همچنین در ادامه این نشست در واکنش به یکی از فرمانداران در خصوص افزایش وام ازدواج به مبلغ ۵۰ میلیون بیان کرد: ما معتقدیم که در این خصوص باید کار کارشناسی صورت گیرد و افزایش مبلغ وام متناسب با شرایط بازپرداخت و مساله اشتغال جوانان باشد.

 

وی افزود: دولت با در نظر گرفتن شرایط جامعه و کار کارشناسی صورت گرفته افزایش وام به ١۵ میلیون رو در دستور کار قرار داد که با توجه به شرایط اقتصادی کار درست و منطقی ای بود و امیدواریم به صورت پلکانی همین افزایش متناسب را در سالهای آتی نیز شاهد باشیم.

کد خبر 681811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha