نقطه قوت کانون های مساجد، مردمی بودن آن است

خبرگزاری شبستان: سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در بین مردم گفت: نقطه قوت کانون های مساجد، مردمی بودن آن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، علی غیاثی، مدیر کل امور استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز ( 21 دی) در مراسم تکریم و معارفه مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد گفت: ما شاخص های مناسبی در سطح کشور در دبیرخانه استان یزد داشتیم که این نشان از کار گروهی و همدلی است.

 

وی افزود: کار جهادی و انگیزه های دینی، انقلابی و مذهبی به نوعی باعث شده است که دبیرخانه کانون های مساجد یزد در این راستا گام های اساسی برداشته است.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: هر مجموعه ای نیاز به پویایی و تحرک دارد و تغییر نیز لازمه تحرک و پویایی است.

 

غیاثی بیان کرد: کانون های مساجد ظرفیت خوب و ارزشمندی است که میتواند در بخش های مختلف جامعه از جمله روستاها و مناطق محروم به فعالیت های فرهنگی بپردازد.

 

وی ادامه داد: مردمی ترین بخش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  این کانون های مساجد است که می تواند با ارتباطات با بخش های هنری، سینمایی و فرهنگی و قرآن و عترت فعالیت های مختلف را برگزار کند.

 

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: ما اگر بتوانیم در مجموعه کانون های مساجد ارتباط سیستماتیک تعریف کرده و نظامی در این خصوص تعریف شود و پیوند قوی تری بین کانون های مساجد و حوزه های فرهنگ و هنری و قرآنی برقرار شود.

 

کد خبر 681823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha