حضور ۱۲۰ شرکت کننده در سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان

خبرگزاری شبستان: دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان گفت: در سومین جشنواره ابوذر استان شاهد حضور یکصد و ۲۰ خبرنگار، عکاس و صفحه آرا بودیم که از این تعداد ۷۶ نفر آقا و ۴۴ نفر خانم بودند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد رعیت، دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان، امروز(25 دی) در مراسم اختتامیه سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان گفت: در سوین جشنواره ابوذر گلستان حدود یک هزار و 100 اثر از سوی اصحاب رسانه به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

 

وی با بیان اینکه در سومین دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان 46 رسانه شرکت کردند، افزود: در این دوره شاهد حضور یکصد و ۲۰ خبرنگار، عکاس و صفحه آرا  بودیم که از این تعداد  76 نفر آقا و 44 نفر خانم بودند.

 

رعیت اظهارداشت: موضوعاتی که در جشنواره امسال فراخوان شد، فارغ از جشنواره سال گذشته که موضوع‌محور بود امسال جشنواره به صورت قالب‌محور برگزار شد و آثار براساس قالب‌های هشت گانه روزنامه‌نگاری داوری شد.

 

وی تصریح کرد: سومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر گلستان از ابتدای بهمن‌ماه سال گذشته  فعالیت خود را آغاز کرده و در آذر 96 به کار خود پایان داد.

 

دبیر سومین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان گفت: در این دوره از جشنواره یکصد و ۵۰ اثر در حوزه اقتصاد مقاومتی، 110 اثر در حوزه زیست بومی و بیش از 80 اثر در حوزه آسیب‌های اجتماعی بیشترین آثار ارسالی از سوی شرکت کنند گان بود.

 

وی در پایان از برگزاری چهارمین جشنواره ابوذر در سال آینده خبر داد.

 

کد خبر 682685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha