دلاورمردی و ایثارگری شهدای پلاسکو فراموش نشدنی است

خبرگزاری شبستان: معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان به سالگرد حادثه پلاسکو اشاره و عنوان کرد: دلاورمردی و ایثارگری شهدای پلاسکو فراموش نشدنی است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام فضل‌الله پیرمحمدی، معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، امروز(28 دی ماه) در برگزاری مراسم بزرگداشت یکمین سالگرد شهدای پلاسکو در بیت امام جمعه خرم آباد، جان باختن 32 تن از سرنشینان کشتی سانچی را به خانواده های آنان و هموطنان ایران اسلامی تسلیت گفت.

 

وی با اشاره به ایثار و از خودگذشتی آتش نشانان در عرصه خدمت رسانی به مردم افزود: آتش نشانان، دلاورمردان عرصه جهاد برای نجات مردم هستند.

 

حجت الاسلام پیرمحمدی، وی گفت: دلاورمردی و ایثارگری شهدای پلاسکو نزد خدای متعال پاداشی بزرگ دارد.

 

وی در ادامه با بیان فلسفه خلقت انسان ها بیان داشت: امام شناسی فلسفه خلقت بوده و داشتن معرفت نیز لازمه امام شناس است، داشتن معرفت و شناخت از ویژگی های یک انسان کامل است.

 

معاون تهذیب حوزه علمیه لرستان، با بیان اینکه انسان باید تلاش کند تا امام خود را بشناسد، ادامه داد:  اگر انسان خدا نشناسد نمی تواند رسول خدا و امام را نمی‌شناسد.

 

وی خدا شناسی را لازمه رسیدن به خدا و خداپرستی دانست و گفت: مبارزه با نفس، عبادت و خداترس بودن اساس معرفت است و باید مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام پیرمحمدی، در پابان با بیان اینکه خداترس بودن در انجام مسؤولیت ها و خدمت صادقانه به مردم نقش بسزایی دارد، خاطرنشان کرد: خدمت صادقانه موجب رضایتمندی مردم و کسب رضای خدا می شود.   

کد خبر 683362

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha