حماسه 9 دی نشان دهنده غیرت دینی و انقلابی ملت ایران بود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، حماسه 9 دی را نشان دهنده دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران دانست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان هرمزگان، حجت الاسلام غلامعلی ارجمند، مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، در نشست هماهنگی بزرگداشت حماسه 9 دی که صبح امروز(2 دی) در بندرعباس برگزار شد، گفت: حماسه به یادماندنی 9 دی، بیانگر بصیرت، هوشیاری، دشمن شناسی و غیرت دینی و انقلابی ملت ایران بود.

 

وی افزود: در محرم سال گذشته که ملت ایران عزادار سرور و سالار شهیدان بودند، متوجه جسارت و اهانت عده ای معدود اما گستاخ و منحرف نسبت به قرآن و مراسم عزاداری امام حسین(ع) شدیم.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، اظهارداشت: با حضور به موقع عزاداران حسینی، نمایش بی شرمانه فتنه گران پایان یافت اما این اهانت باعث شد زوایای جدیدی از فتنه سال 88 برای ملت ایران آشکار شود.

 

وی ادامه داد: آحاد مختلف مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی با شرکت گسترده در راهپیمایی 9 دی 88، حماسه ای عظیم از پیوند ناگستنی خود با نظام اسلامی و ولایت فقیه رقم زدند.

 

ارجمند، خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه و ولایی استان هرمزگان نیز سال گذشته دوشادوش سایر برداران و خواهران ایمانی خود به صورت خودجوش در روزهای 7، 8 و 9 دی با شرکت گسترده در مراسم راهپیمایی، این اقدام وقیحانه و بی شرمانه را محکوم کردند.

 

وی به برنامه های گرامیداشت 9 دی اشاره کرد و اذعان داشت: مراسم ویژه 9 دی پنجشنبه شب پس از قرائت دعای کمیل با حضور حجت الاسلام مداح، نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی در حرم مطهر امامزاده سید مظفر(ع) در بندرعباس برگزار می شود.

 

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هرمزگان، افزود: نواختن زنگ بصیرت در سطح مدارس استان، سخنرانی نماینده ولی فقیه در نیروی هوایی پیش از خطبه های نمازجمعه در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس و تهیه و توزیع بروشور با موضوع 9 دی از دیگر برنامه های این روز در هرمزگان است.

 

پایان پیام/


 

کد خبر 6845

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha