9 دی دوباره نشان داد انقلاب توسط مردم و رهبریشان پیروز شد نه با حزب و تشکل

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با تأکید بر حضور مردم در روز 9 دی گفت: حماسه 9 دی ذات مردمی بودن انقلاب را زنده کرد.

بهروز جعفری، نماینده سمیرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حماسه مردمی در روز 9 دی به خبرنگار شبستان گفت: آنهایی که قصد داشتند حرکت‌های تخریبی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام دهند تجمع مردم در روز عاشورا را بهترین فرصت برای این قصد شوم خود یافتند.

وی اظهار کرد: این افراد قصدشان را از روزی که در انتخابات شکست خوردند در سر پروراندند و قصدشان چیزی جز قانون‌شکنی، زیر بار قانون نرفتن و تن به رأی مردم ندادن نبود.

جعفری بیان کرد: قصد و نیت آنها باید در جایی عملی می‌شد و این مکان و زمان بجز عاشورا نبود. زیرا اگر می‌خواستند خودشان تجمع ایجاد کنند نه هوادار آنچنانی داشتند و نه چون کارشان غیرقانونی بود، مجوز داشتند؛ پس بنابراین از یک تجمع مردمی استفاده کردند و اهداف خود را عملی کردند.

وی اظهار کرد: آنها حرکت بد و مذمومی را انجام دادند نه تنها از اعتقادات انقلابی مردم سوء استفاده کردند بلکه اعتقادات سنتی و قدیمی مردم را مورد سوء استفاده و هتک حرمت قرار دادند و همین امر دلیلی شد تا مردم در روز 9 دی حرکت خودجوشی را از خود نشان دهند.

این عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس یادآور شد: گروهی نیز که به اتفاقات انتخاباتی کاری نداشتند به عنوان سیاهی لشگر با این افراد هم‌نوا شدند. اما حرکت‌های بعدی سران فتنه نشان داد که این هم‌نوایی خیلی هم تصادفی نبوده است و آنها قصد و نیت داشته‌اند.

وی با بیان اینکه حماسه 9 دی ذات مردمی بودن انقلاب را زنده کرد، گفت: انقلاب ما با تشکیلات مسلحانه و یا احزاب پیروز نشد بلکه با حرکت خودجوش مردم و امام خمینی (ره) پیروز شد.

نماینده سمیرم در خانه ملت حرکت مردم در روز 9 دی را حرکتی استثنایی و بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: پیام روز این بود که مردم علی‌رغم مشکلات اقتصادی و یا سایر مشکلاتی که گریبان‌گیر جامعه است اما از نهالی که خودشان در شرایط سخت کاشته‌اند، محافظت می‌کند.

وی با بیان اینکه پیام دیگر حضور مردم در روز 9 دی اثبات ولایت‌مداری آنان بود، یادآور شد: مردم نشان دادند که با یک اشاره مقام معظم رهبری و یا احساس خطر برای اصل نظام از همه چیزشان می‌گذرند و با جسارت و شجاعت وارد میدان می‌شوند.

وی تصریح کرد: مردم در این روز به آیندگان و بیگانگانی که بر روی ناامید شدن مردم ما حساب کتاب و معادلاتی داشتند نشان دادند که ناامیدی در بین مردم ما جایی ندارد.

پایان پیام/
 

کد خبر 6721

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha