مسجد حضرت ولی عصر شهرستان عجب شیر افتتاح شد

خبرگزاری شبستان: مسجد حضرت ولی عصر شهرستان عجب شیر با زیربنای ۶۲۰ متر مربع با هزینه ای بیش از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت ‌الاسلام علی مصائبی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی امروز در مراسم افتتاح مسجد ولی عصر(عج) شهرستان عجب شیر اظهار داشت: استان دارای 7100 باب مسجد است که حدود یک سوم این تعداد میراثی و بخش قابل توجهی فرسوده و نیازمند مرمت هستند.

وی با بیان این‌که توسعه و آبادانی مساجد همواره مورد تأکید آموزه های قرآنی و دینی بوده است، خاطرنشان کرد: برای احداث مسجد ولی عصر(عج) شهرستان عجب شیر با زیربنای 620 متر مربع بیش از 2 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

حجت الاسلام مصائبی با تأکید بر این‌که هیات امنای مساجد باید با محوریت روحانی امام جماعت، پایگاه وحدت و همدلی اسلامی باشند، تصریح کرد: مساجد مرکز فعالیت های عبادی، علمی، اجتماعی و فرهنگی هر منطقه هستند که باید منادی وحدت و اتحاد باشند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود از تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 6 بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 4500 نفر از استان در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی با بیان این‌که این آزمون در چهار رشته حفظ قرآن، ترجمه قرآن، معارف اهل بیت(ع) و آزمون الکترونیکی انس با قرآن برگزار می شود، گفت: علاقه مندان به ثبت نام در این آزمون می توانند از طریق سایت quranedu.ir اقدام کنند.

کد خبر 684585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha