خدمت به مردم و حل و فصل امور آنها بالاترین عبادت است

خبرگزاری شبستان: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه خدمت به مردم و حل و فصل امور آنها بالاترین عبادت است، گفت: مسئولان همواره خدمت به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام یحیی عبادیان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا امروز( ۱۰ بهمن) در جمع کارمندان و کارکنان شهرداری این شهر با تبریک فرا رسیدن دهه فجر، اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) و با همراهی مردم به ثمر نشست.

 

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی، نور الهی و معنوی این انقلاب به خارج از مرزها و به سایر انسان های آزادیخواه جهان رسید.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا تصریح کرد: علی‌رغم توطئه ها و نقشه های شوم جبهه استکبار جهانی و دشمنان، کشور ما در حال توسعه و پیشرفت است.

 

حجت الاسلام عبادیان با بیان اینکه مسئولان باید با خدمات رسانی به مردم قدر آنان را بدانند، افزود: انقلاب اسلامی ایران به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و مسئولان باید در عمل به آرمان های شهدا وفادار بوده و برای برطرف کردن مشکلات مردم تلاش کنند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا خدمت به مردم و حل و فصل امور آنها را بالاترین عبادت دانست و از مسئولان خواست همواره خدمت به مردم را با جدیت پیگیری کنند.

 

وی به مطالبات مردم، جوانان و تحصیل کردگان جامعه اشاره کرد و افزود: مسئولان باید به فکر جوانان بوده و برای آنان فرصت های شغلی ایجاد کرده و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

 

حجت الاسلام عبادیان با اشاره به حوادث اخیر در کشور و نقش جبهه استکبار جهانی در هدایت و پشتیبانی از این اتفاقات، گفت: با هوشیاری و بصیرت ملت ایران و حضورشان این توطئه دشمنان نیز در نطفه خفه و خنثی شد.

کد خبر 686195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha