برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر در سمنان آغاز شد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سالروز ورود تاریخی بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی، برنامه‌های گرامیداشت دهه مبارک فجر در سمنان آغاز شد.

به گزارش  خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، مردم و مسئولان استان سمنان، در نخستین روز دهه مبارک فجر با حضور در بارگاه مطهر امامزاده یحیی بن موسی(علیه السلام)، به مقام شهیدان گلگون کفن آرمیده در گلزار شهدای این بارگاه مطهر، ادای احترام و بار دیگر با آرمان های حضرت امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید پیمان کردند.

 

استاندار سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب اسلامی ودفاع مقدس فت: دهه فجر به ما یادآوری می‌کند که چه راهی طی شده تا این انقلاب پس از گذران ۳۹ سال، وارد چهلمین بهار بارور خود می‌شود لیکن باید دانست که چه خون‌هایی برای این انقلاب به ثمر نشسته است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سید شهاب‌الدین چاوشی با بیان اینکه  انقلاب اسلامی به عنوان یک  انقلابی مردمی است گفت: انقلاب اسلامی بدون حضور مردم شکل نمی‌گرفت و در ادامه نیز استمرار آن منوط به همراهی و حضور مردم است.

 

وی با اشاره به اینکه هرچه  اعتماد و امید مردم به نظام و دستگاه‌های نظام بیشتر شود، پایداری و ثبات انقلاب بیشتر خواهد شد اظهارداشت: الگو سازی انقلاب باید در راس اهداف باشد.

 

استاندار سمنان با بیان این مطلب که با تلاش حضرت امام (ره) و درایت رهبر معظم انقلاب و حضور ملت در صحنه های مختلف، ایران امروز به کشوری مقتدر در عرصه جهانی تبدیل شده است اضافه کرد: هرکس در مسیر جلب رضایت ملت و پاسخگویی به مطالبات به حق مردم، دولت را همراهی کند، در پیشگاه ملت عزیز شمرده خواهد شد.

 

چاوشی با تاکید بر اینکه هر مدیری که توان حل مشکلات مردم و پاسخگویی به مطالبات آنها را ندارد باید کرسی خود را به یک نیروی توانمند و کارآمد بسپارد ادامه داد: هر مدیری که پاسخگوی مردم که صاحبان اصلی کشورند، نباشد باید سنگر را به یک مدیر تازه‌نفس ، باانگیزه و پاسخگو بسپارد.

 

استاندار سمنان تصریح کرد: هر کس راه خدمت به مردم و تلاش برای رفع مشکلات مردم را انتخاب کند ما نیز دست بوس او خواهیم بود و هر کس ظرفیت و حوصله خدمت به مردم شریف و انقلابی ایران را ندارد باید جایگاه خود را به سربازان تازه نفس واگذار کند.

 

وی با بیان اینکه بر اساس فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، همه مسئولان باید دست‌به‌دست هم داده و برای رونق اقتصاد مقاومتی تلاش کنندافزود: جمهوری اسلامی و نظام برآمده از مکتب اهل بیت(سلام الله علیها) بود که با اقتدار داعش را در منطقه سرکوب و افتخار مبارزه با تروریست را به نام انقلاب اسلامی ثبت کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه شعار ما باید همه با هم یکبار دیگر جهاد سازندگی باشد، گفت: بسیاری از زیرساخت‌های کشور به‌گونه‌ای است که می‌توانیم بگوییم حداقل امکانات برای آسایش مردم فراهم‌شده است.

 

وی با بیان اینکه دولت همه توان خود را به کار می‌گیرد تا اقتدار ملت را حفظ کند اضافه کرد: مشکلات مردم ناشی از رفتار خصمانه دشمنان و بیگانگان و تحمیل برخی محدودیت‌ها است چرا که آنها نمی‌خواستند در کشوری در گستره عالم، درخشندگی اهل‌بیت(سلام الله علیها) را ببینند.

 

چاوشی گفت: همواره مردم ، رکن اصلی انقلاب اسلامی هستند و این مردم بودند که در کنار نظام ایفای نقش نموده و سبب گشته اند تا نام ایران در عرصه های مختلف علمی ، سیاسی و اقتصادی بدرخشد .

 

وی اشتغال و تولید  رابه عنوان یکی از مهمترین دغدغه های رهبری و دولت عنوان کردو گفت: رهبری معظم انقلاب در همین راستا بحث اقتصادی مقاومتی را مطرح و بر آن تاکید فرمودند.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه تاکیدات رهبری انقلاب در خصوص اقتصاد مقاومتی تنها محدود به قوه مجریه نیست افزود: همه قوا و ارکان نظام در قبال تحقق اقتصاد مقاومتی وظیفه دارند.

 

وی با اشاره به تاکیدات رئیس محترم ‌جمهور که اعلام کرد باید در پایان دولت دوازدهم فقر مطلق ریشه‌کن شود، گفت: تمام قوا جهت اصلاح امور کشور باید در کنار دولت قرار گیرند تا بتوانیم این امر را محقق کنیم.

 

علاوه بر بهره برداری از طرح های عمرانی و اقتصادی در دهه فجر امسال، دیدار های دائمی با استاندار هر شب در یکی از مساجد استان آغاز می شود.

 

کد خبر 686705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha