ترویج سبک زندگی اسلامی باید در اولویت قرار گیرد

خبرگزاری شبستان: استاندار قزوین گفت: سبک زندگی ایرانی اسلامی را باید در اولویت کار خود قرار دهیم و بخش عمده ای از فعالیت ما برای رسیدن به این سبک زندگی وابسته به استاندارد است.

گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین، عبدالمحمد زاهدی امروز (25 بهمن) در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، بیان کرد: تأکید بر موازین و مقرارت استاندارد بسیار مهم است  این امر باید مورد توجه قرار گیرد.

 

وی ادامه داد: استان قزوین یک استان گردشگری، کشاورزی و صنعتی است و در حوزه کار استاندارد حجم کاری بسیار بالایی دارد.

 

استاندار قزوین عنوان کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی را باید در اولویت کار خود قرار دهیم و بخش عمده ای از فعالیت ما برای رسیدن به این سبک زندگی وابسته به استاندارد است.

 

وی تصریح کرد: مسئولیت سازمان استاندارد بسیار خطیر و حائز اهمیت است چراکه باید هم حافظ سلامت مردم و هم حافظ بیت المال و سرمایه های ملی باشد.

 

زاهدی تاکید کرد: مدیران و مسئولین باید خدمتگزار مردم باشند و خود مالک چیزی نیستند و مسئولان، تولیدکنندگان و مصرف کنندگان باید ارتباط و تعامل چند جانبه ای با هم داشته باشند تا بتوانیم به سبک زندگی ایرانی اسلامی نزدیک شویم.

 

در ادامه مدیرکل جدید استاندارد استان قزوین اظهار کرد: یکی از بندهای سیاست های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شده از جانب رهبر معظم انقلاب مربوط به استاندارد بوده و تلاش ما این است که این مهم در اولویت کاری ما قرار گیرد.

 

سیروس صارمی افزود: استاندارد قزوین پتانسیل بسیار خوبی در زمینه های صنعتی و تولیدی دارد و می توان از این ظرفیت برای دستیابی به اهداف اقتصادی استفاده کرد.

 

وی یادآور شد: استاندارد همواره به عنوان یک همراه برای واحدهای تولیدی بوده و ما به دنبال ایجاد یک ارتباط سازنده با این مجموعه ها هستیم و امیدواریم برای ارتقا کیفیت کالاهای تولید داخل قدم های موثری برداریم.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از طاهری مدیرکل سابق استاندارد قزوین تقدیر و سیروس صارمی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

 

کد خبر 689808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha