خانه داری هم ردیف با جهاد/ فاسد کردن زنان طرح استعماری است

خبرگزاری شبستان: امام جمعه بیرجند با اشاره به اینکه طرح و برنامه استکبار به وسیله تهاجم فرهنگی و از طریق افراد نفوذی؛ فاسد کردن زنان جامعه است، گفت:اگر ایستادگی نکنیم بلایی که بر سرمسلمانان اندلس آوردند و ۷۰۰ سال اذان را تعطیل کردند بر سر ما می ‌آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز (18 اسفند) در خطبه های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: روزی خواهد آمد که همه سرمایه های انسانی از دست می رود و تنها چیزی که به درد می خورد تقوا است.

 

وی با تبریک میلاد حضرت زهرا سلام الله علیها، اظهار کرد: شأن نزول سوره کوثر به حضرت زهرا(سلام الله علیها) است و واژه کوثر بر آنچه که از شأن او کثرت است؛ اطلاق می شود اما این را بیشتر به نسل رسول اکرم (صلی الله علیه و آله) می دانند.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه خداوند برکت در نسل حضرت زهرا سلام الله علیها قرار داده، گفت: طبق آمار 15 میلیون سید از فرزندان حضرت زهرا(س) در دنیا زندگی می کنند.

 

آیت الله عبادی به کیفیت نسل زهرا سلام الله علیها اشاره کرد و ادامه داد: این کثرت در کیفیت نسل زهرا (سلام الله علیها) خودش را نشان داده و این قضیه در طول تاریخ ملاحظه کنید بزرگانی که توانستند دین خدا را حفظ کنند و در اینجا نسل حضرت زهرا سلام الله علیها حرف اول را می زنند.

 

به گفته وی امروز که دنیا را ظلم فرا گرفته و مکتب های مادی به پوچی رسیدند تنها یک راه مانده که خلاصه در وجود فرزند حضرت زهرا (سلام الله علیها)، مهدی علیه السلام می شود و این در حالی است که در پیش از ظهور حضرت مهدی علیه السلام وعده داده شده که انقلابی به وجود خواهد آمد که جهان را برای ظهور آماده کند و این کار را امام خمینی(ره) صورت داد و معجزه ای بود و در روز میلاد حضرت زهرا (سلام الله علیها) میلاد امام راحل است که این انقلاب را به وجود آورد که امروز چشم مردم دنیا به این انقلاب اسلامی است و اکنون نیز این امامت الهی دست فرزند حضرت زهرا(سلام الله علیها) حضرت آیت الله خامنه ای است.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه سالروز ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها روز زن است، گفت: قبل از اسلام به جایگاه زن خیلی بی توجهی شده است و زن خرید و فروش می شد و دختران را زنده به گور می کردند.

 

آیت الله عبادی با تاکید بر اینکه اسلام جایگاه زن را ارتقا داد، بیان داشت: خدا تمام بار زندگی را از دوش زن برداشته و به مردان داده تا زن در فضای آرام به فضائلی که باید مجهز شود و خدا به کار و خدمت زن در خانه و خانواده ارزش می دهد و هم ردیف با جهاد است.

 

وی افزود: همچنین خداوند به مردان براساس زحمت و تلاشی که برای حفظ گوهر زن دارند به آنان اجر و پادادش جهاد می دهد.

 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه عنوان مادر دو تعبیر دارد یکی نقش زن در مادر بودن نسبت به فرزنش است، گفت: بالاترین نقش را زن دارد و به تعبیر دیگر زن مادر جامعه است یعنی جامعه هر هویتی که پیدا کند از دامن زن و نقش زن است.

 

آیت الله عبادی تاکید کرد: عوامل موثر در زندگی انسان وراثت، تغذیه، تعلیم و تربیت است و مادر نقش اول را در سازندگی و تربیت فرزند دارد.

 

وی با اشاره به اینکه طرح و برنامه استکبار به وسیله تهاجم فرهنگی و از طریق افراد نفوذی فاسد کردن زن های جامعه است، بیان کرد: فاسد کردن زنان برنامه استعماری است تا سرنوشت جامعه را به نابودی بکشانند.

 

آیت الله عبادی افزود: دشمن برنامه ریزی می کند که حجاب زنان را بردارد و بچه ها را از کودکی می رقصانند؛ همه اینها طرح استعماری است و اگر ایستادگی نکنیم بلایی که بر سر مسلمانان اندلس آوردند و 700 سال اذان را تعطیل کردند بر سر شما خواهند آورد.

 

وی با تاکید بر اینکه سرنوشت مردم دست خودشان است و باید روی حقوق ارزشی و فرهنگی و مسائل اقتصادی بایستند و آن را حفظ کنند، گفت: این ها مهمترین حقوق ما است که سرنوشت جامعه به آن گره خورده و اکر در این زمینه ها کم بیاوریم هر چه داریم فروختیم و بیگانه به هیچ چیز رحم نمی کند و اگر بر شما سلطه پیدا کند انتقامی بیشتر از همه انتقام ها می گیرد.

 

 

 

 

 

کد خبر 694573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha