اعزام مبلغان نوروزی و اعتکاف، همزمان با شروع سال جدید

خبرگزاری شبستان: مدیر امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اعزام مبلغان دینی همزمان با تعطیلات ایام نوروز، گفت: مبلغان نوروزی در ایستگاه‌های تبلیغی استان‌های زائرپذیر و گردشگر پذیر اقدام به انجام فعالیت‌های تبلیغی خواهند کرد.

 حجت الاسلام یحیی کمال در گفتوگو با خبرنگار مسجد و کانونهای مساجد خبرگزاری شبستان، از اعزام مبلغان نوروزی و اعتکاف به مساجد سراسر کشور همزمان با شروع سال جدید خبر داد و گفت: اعزام مبلغان به مساجد سراسر کشور در قالب اعزام مبلغان انفرادی، نخبگان و اعتکاف انجام می‌شود.

 

وی بیان کرد: در این ایام، مبلغان نوروزی در ایستگاههای تبلیغی ویژهای که در نظر گرفته شده‌اند، در دو بخش استانها و شهرستانهای زائرپذیر و گردشپذیر به مسافران نوروزی خدمات ارایه میدهند.

 

مدیر امور تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروههای تبلیغی از اواخر اسفند تا 15 فروردین در استانهای کشور به  مسافران نوروزی خدمات ارایه میدهند، خاطر نشان کرد:  بعد از اینکه درخواستها برای اعزام مبلغ از سوی سازمان تبلیغات اسلامی برای اعزام مبلغ اعلام شد، این دفتر به ثبت اسامی مبلغان در سامانه «سمتا» اقدام خواهد کرد.

 

کمال اظهار کرد: دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم هیچ محدویتی برای اعزام مبلغ به استانهای کشور ندارد.

 

 

 

کد خبر 695243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha