تولید محتوا، امری اساسی و ضروری برای رسانه های استان

خبرگزاری شبستان: مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان یزد با اشاره به اهمیت توجه به مسائل مهم استان گفت: تولید محتوا در جهت مشکلات استان، امری اساسی و ضروری برای رسانه های استان یزد است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجدی جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد روز گذشته (18 فروردین) در دیدار با اعضای انجمن صنفی خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان یزد گفت: بازتعریف فضای رسانه ای مجازی و جدید کار انجمن های صنفی است که از این طریق می توانیم مدیران جامعه را با فضای رسانه ای آشنا کرد.

 

وی افزود: فضای کنونی بسیار عرصه پرسرعتی است که باید برنامه داشته باشیم و در این راستا نیز باید به معیارهای درستی برسیم تا بتوانیم به خوبی فعالیت داشته باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: ما باید به فضای طلایی ارتباط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی با رسانه ها برگردیم و در این زمینه نیز بایستی برنامه داشته باشیم.

 

جوادیان زاده خاطرنشان کرد: ما نیاز به تعامل مدنی و فرهنگی با استان های مختلف داریم که رسانه ها می توانند در این زمینه موثر باشند.

 

وی گفت: آموزش امری اساسی است که می توان در این طریق گامی موثر در جهت تربیت نیروی خبرنگار متعهد و متخصص داشته باشیم.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد بیان کرد: در یزد یکی از اصلی ‌ترین ضرورت‌ های رسانه، تولید محتواهای جدید و متناسب با شرایط استان است.

 

وی ادامه داد: رسانه ها باید در زمینه مسائل مهم استان نظیر مسئله بحران کم آبی یا جهانی شدن یزد تولید محتواهای موثر داشته باشند.

 

وی با اشاره به برخی از تنش های رسانه ای که در خصوص مطالبات استان وجود دارد، تاکید کرد: نیاز به تعامل فرهنگی  و مدنی با استانهای همجوار هستیم تا آرامش بر فضای رسانه ای حاکم شود.

کد خبر 698243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha