با برند سازی سرمایه های نمادین در جهت تولید، ثروت بهره مند شویم

خبرگزاری شبستان: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد با اشاره به فرامین رهبر انقلاب و نامگذاری سال جاری گفت: یکی از ابعاد کالا فرهنگی است که باید در جهت تولید، ترویج و مصرف آن اهتمام بیشتری صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد امروز (26 فروردین) در نشست با هنرمندان شهرستان اردکان، تاکید کرد: از طریق برند سازی ومعرفی سرمایه های نمایدین باید به بهترین نحو ممکن بهره برداری و استفاده کنیم.

 

به گفته وی برند سازی درجهت معرفی و ظرفیت های هر استان و شهرستانی برعهده اهالی فرهنگ و هنر است وهنرمندان پیشقراول و پیشتاز در این جهت هستند.

 

وی گفت: درحال حاضرسرمایه ها در جوامع پیشرفته به بعد اقتصادی صرف نمی شود، بلکه سرمایه های اجتماعی، فرهنگی و نمادین حرف اول را در جامعه امروزی میزند.

 

جوادیان زاده تصریح کرد: باید تلاش کنیم بجای صرف منابع اقتصادی از نمادهای فرهنگی، نمادین و تاریخی در جهت تولید ثروت بهره مند شویم.

 

وی درعین حال با اشاره به توانمندی هنرمندان شهرستان اردکان، گفت:اهالی فرهنگ و هنر شهرستان اردکان می توانند از وجوه نمادین این شهرستان بیشترین بهره برداری و استفاده را داشته باشند.

کد خبر 699463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha