عملیات جست و جوی گردشگر گمشده مرنجاب تا مشخص شدن سرنوشت گردشگر ادامه دارد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: عملیات جستجو تا مشخص شدن سرنوشت گردشگر مفقود شده ادامه می یابد و قطعا تا حصول نتیجه خاتمه نخواهد یافت.

منصور شیشه فروش مدیر کل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان در حاشیه نشست هماهنگی مدیریت بحران آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: از همان ساعات اولیه اعلام مفقودی سه گردشگر در کویر مرنجاب در هفته گذشته، نیروهای امداد و نجات و بلدهای محلی وارد عمل شدند و طی این چند روز، امکانات پرواز بالگرد، پهپاد به کمک نیروهای امداد و نجات آمدند اما هنوز اثری از یکی از گردشگران گمشده پیدا نشده است.

 

وی اقدامات نیروهای امداد و نجات و مجموعه مدیریت بحران آران و بیدگل را در جست و جوی مفقود شده گردشگر مرنجاب مثبت ارزیابی کرد و افزود: برای یافتن فرد مفقود شده از استان های سمنان، تهران، قم و شهرستان کاشان هم استفاده شده و از امکانات آن ها بهره گیری شده است.

 

مدیر کل ستاد بحران استان اصفهان خاطر نشان کرد: عملیات جستجو تا مشخص شدن سرنوشت گردشگر مفقود شده ادامه می یابد و قطعا خاتمه نخواهد یافت. در حال حاضر هم تصاویر زیادی از پهبادها در حال پایش لحظه به لحظه منطقه است.

 

شیشه فروش در ادامه خاطر نشان کرد: برای مدیریت بحران، نجات جان یک نفر با صدها نفر فرقی نمی کند و ما وظیفه داریم تمام تلاش خود را داشته باشیم. روز شنبه هم ۲۷ نفر جستجو را ادامه دادند و صبح امروز(یک شنبه) هم  عملیات در سه جبهه ادامه خواهد یافت.

 

وی با بیان اینکه رد یابی سه خط تلفن همراه گردشگر مفقود شده موفقیت آمیز نبوده، تصریح کرد: ادامه جستجو با سیستم های نوین که در اختیار وزارت ارتباطات در تهران است در حال انجام است تا از طریق شماره سریال گوشی، محل دقیق گمشده مشخص شود.

 

یک گردشگر مرد به همراه دو گردشگر زن هفته گذشته با یک دستگاه خودروی اف جی کروز، شامگاه به قصد گردش وارد دریاچه نمک می شوند اما بدلیل گم کردن راه، خودروی آنها در مسیر باتلاقی گرفتار می شود.

 

گردشگر مرد، شبانه به قصد آوردن کمک از گروه جدا می شود که علیرغم گذشت ۶ روز و تلاش مستمر گروه های امداد و نجات، همچنان خبری از وی در دست نیست. دو عضو زن این گروه، پس از انجام اقدامات درمانی، هم اکنون در سلامت هستند.

 

کد خبر 698272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha