درگیری لفظی بین رئیس و سخنگو/ فرماندار شیراز مقابل رانت خواری شورائیان بایستد

خبرگزاری شبستان: سخنگوی وقت شورای اسلامی شهر شیراز از فرماندار شیراز خواست تا با لابی گری و رانت خواری در شورای شهر مقابله کند، این موضوع باعث درگیری لفظی بین رئیس و سخنگو شد که نتیجه اش سخنگویی ریاست شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در حالی که دکتر علی ناصری، سخنگوی وقت شورای اسلامی شهر شیراز روز شنبه 18 فروردین از حضور 140 نفر کارشناس خبره در رشته های مختلف برای کار کارشناسی در شورا به شکل رایگان خبر داد و در آن نشست خبری گفته بود، علاقه دارد تا شورا به شکل شورایی اداره شود، اما امروز در صحن علنی شورا گفت: ظرفیت استفاده از این افراد که بدون هیچ هزینه ای، به یاری شورا می آیند، خیلی مناسب است اما انگار دست هایی علاقه به این کار ندارند، من تنها به مردم فکر می کنم.

 

ناصری از فرماندار شیراز خواست تا با لابی گری و رانت خواری در شورای شهر مقابله کند؛ البته سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورای پنجم این موضوع را تهمت عنوان کرد و حق پیگیری آن را برای شورا لازم دانست.

 

بر اساس آنچه که در حکم دکتر ناصری، سخنگوی شورای اسلامی شهر شیراز آمده است، وی تا ابتدای شهریور ماه سال جاری سخنگوی شورا است که امروز علی رغم این حکم، با رای اکثریت نمایندگان، سید احمدرضا دستغیب، رئیس شورا با حفظ سمت به سمت سخنگوی شورا در آمد.

 

 

کد خبر 698676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha