وزیر ارشاد مجتمع فرهنگی و هنری اسکو را افتتاح کرد

خبرگزاری شبستان: همزمان با سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اسکو به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، همزمان با سفر سیدعباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و در آستانه سفر رییس جمهور به استان آذربایجان‌شرقی عصر امروز نخستین مجتمع فرهنگی و هنری شهرستان اسکو افتتاح شد.

بنابر این گزارش، ساخت این مرکز فرهنگی با مساحتی بالغ بر یک هزار و 872 متر مربع از سال ٩١ آغاز و با اعتباری بالغ بر ٢٥ میلیارد ریال در پایان سال ٩٦ به اتمام رسید.

محمد محمدپور، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: این مجتمع با زیربنای احداثی کل یک هزار و 678 مترمربع در دو طبقه سازه ای شامل اجرای ساختمان اداری، سالن آمفی تئاتر به بهره‌برداری رسید.

همچنین با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیمارستان شهید مدنی شهرستان آذرشهر در فضایی به مساحت3 هزار و 500 متر مربع و با زیربنای یک هزار و 500 متر مربع در سه طبقه به بهره برداری رسید.

بنابر این گزارش، این پروژه با اعتباری بالغ بر ٣٠ میلیارد احداث شده که برای تجهیزات پزشکی و اداری این بیمارستان،  اعتباری بالغ بر ١٠ میلیارد ریال هزینه شده است.

گفتی است، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر به شهرستان آذرشهر از بیمارستان ٦٤ تختخوابی آیت الله عظیمی آذرشهر بازدید و در جریان روند اجرایی پروژه قرار گرفت.

کد خبر 701339

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha