اجرای قانون هدفمندی یارانه ها یک تحول عظیم وکارآمد درعرصه اقتصادی کشور است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر اجرای قانون هدفمندی یارانه هارا تحول عظیم وکارآمد درعرصه اقتصادی کشور دانست و گفت: همه باید دولت را در اجرای صحیح این قانون کمک کنند.

به گزرش خبرگزاری شبستان از بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: تمامی کشورهای پیشرفته جهان دارای طرح تحول اقتصادی هستند زیرا اگر اقتصاد در عرصه وجودی خود و در مسیر توسعه متکی به یارانه دادن باشد، این اقتصاد بیمار است و به این صورت پیشرفت و توسعه محقق نمی شود.


وی اظهارداشت: ما در آستانه یک تحول عظیم اقتصادی در کشور هستیم تمامی نخبگان عرصه اقتصاد و مردم با بصیرت، مراقبت، نظارت و با برنامه هماهنگ با برنامه ریزی هایی که دولت داشته دولت را در اجرای این قاون یاری کنند تا به سرانجام مثبت خود برسد.


وی اضافه کرد: در آغاز اجرای این طرح برخی شوک های اقتصادی پیش می آید، اما به مرور با مدیریت و نظارت این پروژه بزرگ اقتصادی در مسیر خود قرار می گیرد و آثار و برکاتش را همگان به چشم خود خواهند دید.

 

آیت الله صفایی بوشهری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالروز میلاد حضرت مسیح (ع) گفت: این روز را به تمام مسیحیان جهان و هموطنان مسیحی تبریک عرض می کنم و از همه کشورهای مسیحی و دولتمردان آنها تقاضا دارم به آموزه های حضرت مسیح (ع) توجه داشته باشند.


امام جمعه بوشهر در ادامه تصریح کرد: صلح، آرامش واحترام به مردم از آموزه های حضرت مسیح (ع) است ولی برخی از کشورهایی که ادعای پیروی از حضرت مسیح را دارند، جنایت هایی را در جهان مرتکب می شوند که تاریخ جهان چنین جنایت هایی را به خود ندیده است.


وی در پایان درباره بیکاری جوانان استان بوشهر هشدار داد و گفت: وضعیت اشتغال و استخدام در این استان ولایتمدار بوشهر دارای روند صحیح و مطلوبی نیست.

 

پایان پیام/

کد خبر 7024

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha