برگزاری ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته معلم و عقیدتی و سیاسی

خبرگزاری شبستان: دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، از اجرای ۱۶۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی و گرامیداشت مقام معلم از ۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، علیرضا ولی زاده، دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، صبح امروز (11 اردیبهشت) در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات این استان، اظهار کرد: ستاد هفته معلم و عقیدتی و سیاسی و در سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان با حضور سردار حسینی تشکیل‌شده است.

 

وی، بابیان اینکه این ستاد در کل شهرستان‌ها تشکیل‌شده است، ابراز کرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم و هفته عقیدتی و سیاسی به سپاه نواحی شهرستان‌ها ابلاغ‌شده است و این برنامه‌ها و فعالیت‌ها نیز در سال جاری با تبیین شعار راهبردی از سوی مقام معظم رهبری با عنوان حمایت از کالای ایرانی برگزار می‌شود.

 

ولی زاده، برگزاری 70 نشست حکمت مطهر در سطح سپاه استان و شهرستان‌ها و حوزه‌های مقاومت با حضور کارکنان سپاه، فرهنگیان و معلمین باهدف تشریح مقام شهید و شهادت و آشنایی با سیره شهید مطهری را ازجمله برنامه‌های این هفته عنوان کرد و افزود: برگزاری حلقه‌های صالحین با حضور بسیجیان، تجلیل از مدیران، معلمین، هادیان فرهنگی و سیاسی در سطح استان‌ها، برگزاری نشست‌های روشنگری و بصیرت افزایی در سطح استان و شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.

 

دبیر هفته عقیدتی و هفته معلم سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام، گردهمایی معلمان بسیجی و حضور در نماز جمعه، دیدار با ائمه جمعه استان، برگزاری صبحگاه مشترک دانش‌آموزی و زنگ سپاس معلم در مدارس، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و دیدار با خانواده‌های شهدا و به‌ویژه شهدای معلم را از دیگر برنامه‌های این هفته عنوان کرد.

 

وی، بابیان اینکه این برنامه‌ها از 12 اردیبهشت آغاز و تا 18 اردیبهشت ادامه دارد، خاطرنشان کرد: صدور بیانه در راستای تجلیل از مقام معلم، تجلیل از معلمان برتر، بهره‌گیری از فضای مجازی در راستای تکریم مقام معلم، اجرای یادواره شهدای فرهنگی، دیدار با خانواده‌های شهدا و فرهنگی و غبارروبی و عطر افشای شهدای فرهنگی، نشست‌های حلقه صالحین برگرفته از اندیشه‌های شهید مطهری نیز از برنامه‌های گرامیداشت هفته مقام معلم است.

 

کد خبر 702856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha