برگزاری دوره مربیگری درجه سه « گلبال نابینایان و کم بینایان» در یزد

خبرگزاری شبستان: دوره مربیگری درجه سه « گلبال نابینایان و کم بینایان» با حضور ورزشکاران کشوری در یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، نشست برنامه ریزی برگزاری دوره مربی گری درجه سه « گلبال نابینایان و کم بینایان » شب گذشته (19 اردیبهشت) در محل دفتر هیات ورزش های نابینایان و کم بینایان استان یزد برگزار شد.

حسین دشتی، مسئول هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد در این مراسم گفت: هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی به نوعی تقویت بنیه مربی گری در این نوع ورزش در سطح کشور است.

وی افزود: متاسفانه ما در استان ها به لحاظ مربی گلبال شاهد کمبودهای فراوانی هستیم و حتی برای از استان ها نیز منحضر به فرد هستند ولی ما سعی کردیم تا با برگزاری این دوره ها به نوعی این بخش  را تقویت کنیم.

مسئول هیات های ورزشی نابینایان و کم بینایان استان یزد خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی به مدت چهار روز با حضور استان های مختلف کشور در یزد برگزار می شود.

احمد دهقان، مسئول اموزشی فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور نیز در این نشست گفت: ما در بحث آموزش به نوعی تجربه را دخیل کرده ایم و سعی داریم تا در این راستا از تجربیات مربیان سطح اول استفاده کنیم

وی افزود: ما دوره ای فشرده را با حضور اساتید و ورزشکاران کشوری در یزد برگزار می کنیم و سعی داریم تا این بخش را تقویت کنیم.

 

کد خبر 704408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha