برگزاری دوره مربی گری درجه سه « گلبال نابینایان و کم بینایان کشور» به میزبانی یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول کمیته آموزش فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به برگزاری دوره مربی گری گفت: دوره مربی گری درجه سه « گلبال نابینایان و کم بینایان کشور » به میزبانی یزد برگزار می شود.

رضا دهقان، مسئول کمیته آموزش فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور با اشاره به برگزاری دوره مربی گری درجه سه ورزش گلبال نابینایان و کم بینایان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، گفت: این دوره مربی گری به میزبانی یزد به مدت چهار روز برگزار می شود.

 

وی افزود: در دوره مربی گری درجه سه ورزش گلبال نابینایان و کم بینایان کشور تعداد 26 نفر از ورزشکاران از استان های یزد، اصفهان، قم، تهران و کرمان حضور دارند که به آموزش این اصول مربی گری این ورزش می پردازند.

مسئول کمیته آموزش فدراسیون نابینایان و کم بینایان کشور خاطرنشان کرد: هدف ما از برگزاری این دوره آموزشی به نوعی تقویت بنیه مربی گری در این نوع ورزش در سطح کشور است.

 

وی افزود: متاسفانه ما در استان ها به لحاظ مربی گلبال شاهد کمبودهای فراوانی هستیم و حتی برای از استان ها نیز منحضر به فرد هستند ولی ما سعی کردیم تا با برگزاری این دوره ها به نوعی این بخش  را تقویت کنیم.

 

کد خبر 704705

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha