آینده کشور و فرزندان در گرو وجود فرهنگ صحیح است

خبرگزاری شبستان: معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: آینده کشور و فرزندان در گرو وجود فرهنگ صحیح است؛ ملت ایران ملت بزرگی هستند و همیشه در عرصه تاریخ خواهند ماند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ارومیه، سید هادی حسینی، معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با حضور در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: شرط حضور دوباره حجت الاسلام و المسلمسن کریمی در قسمت مدیریت اداره ارشاد این استان، خدمت ۵ ساله بود، اما با این پیشنهاد موافقت نشده و در نتیجه تصمیم به تودیع گرفته شد.

 

وی با اشاره به این که آذربایجان غربی، استانی است که موضوعی ناگفته ندارد و تاکنون حمایت های خوبی از آن صورت گرفته است افزود: مدیرکل ارشاد باید در یک سطح با ارگان ها ارتباط برقرار کرده و از هر ظرفیت فرهنگی به نحو احسن استفاده کند.

 

حسینی ادامه داد: ارشاد باید فارغ از هرگونه نگاه سیاسی اداره شود و هیچ گونه دیدگاه چپ و راستی را وارد این ارگان نشود؛ فرهنگ نیز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مساعدت دارد.

 

وی عنوان کرد: فرهنگ را نمی توان تنها با یک نفر اداره کرد، باید به استمرار و تقویت آن کمک کرد؛ مشکلات فرهنگی موجود در خانواده و جامعه باید بررسی شده و نسبت به اصلاح این فرهنگ در هر کجای جامعه از جمله مدرسه و دانشگاه پرداخت.

 

معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کزد: ایران دارای فرهنگی اصیل است و لذا باید آن را حفظ کرد؛ هدیه ای بهتر از فرهنگ برای معرفی کشور نداریم بنابراین باید اصالت و پیشینه فرهنگی را حفظ کرده و اندوخته های فرهنگی را به آیندگان انتقال دهیم.

 

این مسئول با بیان این که نباید با آسیب به فرهنگ، شرمنده نسل آینده شویم گفت: آینده کشور و فرزندان در گرو وجود فرهنگ صحیح است؛ ملت ایران ملت بزرگی هستند و همیشه در عرصه تاریخ خواهند ماند

 

کد خبر 704434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha