راه اندازی کمپین های روزه خواری/دشمن در فضای مجازی به جنگ  اعتقادات مردم آمده است

خبرگزاری شبستان: استاد سطح عالی حوزه علمیه قم تأکید کرد که دشمنان در فضای مجازی وارد عمل شده اند و درصدد تضعیف اعتقادات مردم هستند.

حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد سطح عالی حوزه علمیه قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: کسب و کار نوعی عبادت محسوب می شود اما انسان نباید تنها درگیر کار و اشتغال باشد.

 

وی افزود: امام موسی کاظم (ع) می فرمایند زمان خود را به چهار ساعت تقسیم کنید. کسب و کار، عبادت، معاشرت و استراحت و تفریح این چهار بخش را تشکیل می دهند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد تصریح کرد: انسان باید زمان را مدیریت کند و اگر زمان واقعا مدیریت شود خواهیم دید که هم به کار و اشتغال خود می رسد و اینکه می تواند برای عبادت به ویژه در ماه مبارک رمضان برنامه ریزی کند.

 

وی نسبت به ضعف اعتقادی مردم ابراز نگرانی کرد و اظهار داشت: دشمنان در فضای مجازی وارد عمل شده اند و درصدد تضعیف اعتقادات مردم هستند بنابراین باید کار کارشناسی انجام داد و بر اساس آن به برنامه ریزی جهت مقابله با این ترفند دشمنان و پررنگ شدن اعتقادات مردم پرداخت.

 

استاد حوزه علمیه قم درباره برنامه هایی که سبب گرایش بیشتر جوانان به مسجد می شوند، گفت: ما باید مشوق ها را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که جوانان جذب مسجد شوند. جذب مردم به ویژه جوانان به مسجد از اهمیت فراوانی برخوردار است.

 

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد ادامه داد: ما باید این جاذبه ها را بررسی کرده و نیازسنجی کنیم و سپس به اجرای آنها بپردازیم. همانگونه که یک انسان گرسنه به سمت غدا می آید اگر جاذبه ها وجود داشته باشند مطمئنا مردم گرایش بیشتری به مساجد خواهند داشت.

 

وی خاطرنشان ساخت: دین را باید در شکل های مختلف تقویت کنیم و اگر بتوانیم این مساله را به خوبی انجام دهیم مردم جذب مسجد می شوند.

 

استاد حوزه علمیه درباره راه اندازی کمپین های روزه خواری در فضای مجازی توسط دشمنان تأکید کرد: انسانی که دین نداشته باشد نماز نمی خواند، روزه نمی گیرد و به سمت کارهای ناپسند سوق داده می شود.

 

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد افزود: این مسائل نتیجه ضعف اعتقادات است و اگر اعتقادات دینی تقویت شوند همه این شبهات و القائات به نتیجه نخواهند رسید و همه این نقشه ها نقش بر آب می کنیم.

 

وی بر لزوم پایبندی به مسئولیت ها تأکید کرد و گفت: وظیفه ما مقابله با توطئه های دشمنان است و در این راستا نباید به نتیجه نگاه کرد. ما مامور به وظیفه هستیم و باید این وظیفه را انجام دهیم گرچه به نتیجه ممکن دست نیابیم.

کد خبر 706013

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha