هوشیاری مردم ایران در پشتیبانی از ولایت فقیه باید تدوام یابد

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، بر تدوام هوشیاری مردم ایران در پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه، در تمام صحنه ها تاکید کرد.

حجت ‌الاسلام حمید عظیمی با تشریح نقش مردم انقلابی ایران در سرکوبی فتنه 88 به خبرنگار شبستان گفت: از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57، همواره امپریالیسم به واسطه ایادی خود برای حفظ منافع نامشروع باقی مانده از نظام طاغوتی اصرار می‌ورزد.

وی گفت: حمایت از طاغوت، تشکیل لانه جاسوسی، حادثه طبس، ایجاد تفرقه در بین مذاهب و ملیت‌های مختلف از جمله ترک، کرد، بلوچ و تحمیل هشت سال جنگ، قتل عام فرهنگی از توطئه های دشمنان بوده است.


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تاکید کرد: کودتای نرم و مخملی در قالب فتنه سال 88 آخرین حربه دشمنان در براندازی نظام الهی اسلامی مبتنی بر ولایت فقیه بود.

 

وی تصریح کرد: در همه این موارد با رهبری‌های هوشمندانه بزرگ معمار انقلاب اسلامی و وجود پر برکت رهبر معظم انقلاب، همچنین آگاهی سیاسی ملت فهیم ایران در قالب انقلاب اول، دوم، سوم و اقیانوس بی کران مردم در پشتیبانی از ولایت فقیه، حماسه 9 دی را به انقلاب چهارم مبدل ساخت.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی اذعان کرد: این حماسه کم‌نظیر نقش سرنوشت‌سازی در تاریخ ایران برجای گذاشت.

 

وی افزود: در سال 88 نیز با وجود توطئه فتنه‌گران داخلی و پشتیبانی خارجی، بار دیگر با اتکای مردم ایران به محور وحدت که همان ولایت فقیه است، دشمنان مفتضح شده و افکار پلید و شیطانی آنها با حضور پررنگ مردم در صحنه که یادآور دوران پیروزی انقلاب در سال 1357بود، نقش برآب شد.


عظیمی تصریح کرد: به طور قطع این آخرین بحران نخواهد بود، همچنان که از اول انقلاب اسلامی تا به حال نخستین بحران نبوده است و می‌طلبد مردم هوشیار ایران با پشتیبانی از ولایت مطلقه فقیه در تمام صحنه‌ها حاضر باشند.


پایان پیام/
 

کد خبر 7085

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha