شکرگزاری از نعمت ولایت با تبعیت از رهبری محقق می شود

خبرگزاری شبستان: سردار رازقی‌فام گفت: نعمت ولایت و رهبری ایران اسلامی را از پیچ های خطرناک نجات داده که شکرگزاری از این امر تنها با تبعیت از رهبری ممکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، سردار محمد رازقی فام، فرمانده بهداری سپاه در منطقه شمال غرب امروز در جمع بسجیان مراغه با اشاره به نقش انقلاب اسلامی در پیشرفت و خودکفایی کشور اظهار داشت: ایران اسلامی به پشتوانه جوانان متعهد خود به الگویی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.

وی با بیان این‌که ترس اصلی دشمن ازرشد علمی و ایمان جوانان ایرانی است، خاطرنشان کرد: علت دشمنی آمریکا با ایران اسلامی، پیشرفت چشمگیر علمی کشور است که همین امر از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده مرکز بهداری شمال غرب سپاه با بیان این‌که آمریکا با همراهی ایادی منطقه ای خود در صدد کنترل و مهار انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی است، افزود: ملت با وجود همه توطئه ها و فشارهای اقتصادی، سیاسی و اعتقادی دشمن با مشت های گره کرده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت خواهند کرد.

رازقی فام گفت: مردم همچون دوران هشت سال دفاع مقدس، با تکیه بر توان داخلی کشور مقابل توطئه های اقتصادی دشمنان ایستاده اند و در تبعیت از رهبری پیشگام هستند.

وی با بیان این‌که وجود رهبر فرزانه، آگاه و مدبر در راس امور نعمتی بزرگ و الهی است، ادامه داد: نعمت ولایت و رهبری ایران اسلامی را از پیچ های خطرناک نجات داده که شکرگزاری از این امر تنها با تبعیت از رهبری ممکن است.

کد خبر 709526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha