احیای روز قدس، یک سنت الهی در برابر استکبار است

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ضمن گرامیداشت روز قدس گفت: احیای روز قدس، یک سنت الهی در برابر استکبار است.

حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد ضمن گرامیداشت روز جهانی« قدس» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد گفت: روز قدس و احیای آن نشانگر آیین مسلمانی است که در بعد پرستاری آن پدیدار می شود.

 

وی افزود: با حمایت از مظلوم و مقابله با ظالم است که بعد اجتماعی دین در کنار بعد فردی و عبادی آن، شکل الهی به خود می گیرد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: همانطور که در قرآن آمده است « ان اعبدالله، اجتبوا الطاغوت» پازل شکل دهنده جامعه اسلامی پرستش و دوری از ظلم و ظالم است.

 

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: احیای روز قدس یک سنت الهی است که باید آن را پاس بداریم و با تاسی به مولای متقان، امیر المومنان (ع)، آنجا که خلخال از پای زن یهودی بیرون می آورند و می گویند اگر مردی با شنیدن این خبر دق کند، حق دارد.

 

وی افزود: کانون های مساجد استان یزد نیز همزمان با سراسر جهان اسلام روز قدس را گرامی می دارند و با حضور خود در راهپیمایی با دستانی گره کرده، مشت بر دهان استکبار می زنند.

کد خبر 709665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha