امروز باید کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را به مردم معرفی کنیم

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد با اشاره به جذب مخاطب گفت: امروز باید کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را به مردم معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد امروز (24 خرداد) در نشست امضای تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد گفت: کانون های فرهنگی هنری با تصویب اساسنامه در راستای حوزه کودک، نوجوان و خانواده با رویکرد جذب قشر خاکستری گام برداشته است.

وی افزود: ما تلاش کرده ایم با ارتباط با دستگاه های مختلف از ظرفیت های آنها در راستای حمایت از کانون های مساجد استفاده کنیم و در این زمینه نیز به دنبال هم افزایی هستیم.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد خاطرنشان کرد: ما به لحظ کمی خیلی کار کرده ایم و آمار خوبی می دهیم اما معقتدیم که اکنون نیاز به فعالیت کیفی داریم و مبنای ما بر این است با کیفی سازی محتوا در سطح مطلوبی قرار گیریم.

حجت الاسلام گرجی تصریح کرد: ما اگر امروز به تناسب مخاطب جدید و تقاضاهای آن عرضه محتوا کنیم کارکردهای جدید مساجد و کتابخانه ها را می توانیم به مردم معرفی کنیم و به طور قطع تولید مخاطب نیز موفق خواهیم شد.

در پایان این مراسم نیز تفاهم نامه همکاری دبیرخانه کانون های مساجد یزد و اداره کل نهاد کتابخانه های عمومی استان یزد امضا شد.

کد خبر 711029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha