برگزاری طرح « کاروان دانایی» در کانون های مساجد استان یزد

خبرگزاری شبستان: مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد با اشاره به برنامه های ترویج کتاب و کتابخوانی گفت: طرح « کاروان دانایی» در کانون های مساجد استان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد روز گذشته (22 خرداد) در نشست « پایتخت کتاب» گفت: متاسفانه ضعف کتاب خوانی و مطالعه از مشکلات جدی و دیرین فرهنگی کشور بوده و هست.

وی افزود:  عدم انگیزه و رغبت کافی برای مطالعه و کتابخوانی حتی در بین قشر تحصیلکرده ما از آسیب های جدی پیش روی کتابخوانی است.

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد تصریح کرد: فراهم آوردن اسباب و عواملی که نقش تهییجی و انگیزشی برای رسیدن به هدف که همان جامعه دوستدار کتاب و کتابخوانی است ضروری به نظر می رسد.

حجت الاسلام گرجی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد طرحی را جهت ارتقای سطح انگیزشی مخاطبان با عنوان « کاروان دانایی» مطرح و برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: این طرح با همکاری نهاد کتابخانه ها و همچنین سازمان فرهنگی رفاهی شهرداری یزد در دستور کار است که در این طرح مخاطبان کانون های فرهنگی هنری در هر منطقه شهری با حضور در کتابخانه های عمومی منطقه خود و با حضور نویسندگان استانی به موضوع کتاب و کتابخوانی  و معرفی کتاب می پردازند.

 

کد خبر 710734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha