کار خیر فراتر از قومیت و ملیت باید انجام شود

خبرگزاری شبستان: اسقف ارامنه اصفهان گفت: کار و اعمال خیر فراتر از قومیت و ملیت باید انجام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سیپان کاشجیان، اسقف ارامنه اصفهان در گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد استان اصفهان با اشاره به جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان اظهارداشت: در ماه مبارک رمضان اقدامات خوبی در استان اصفهان برای آزادی زندانیان انجام شد که تحسین برانگیز بود.

 

وی افزود: کار و اعمال خیر فراتر از قومیت و ملیت باید انجام شود و نباید مسائل قومی، ملیتی و دینی مبنای انجام کار خیر و خدمت به مردم قرار گیرد بلکه باید با نگاه انسان دوستانه به همدگیر خدمت کنیم.

 

سیپان کاشجیان ادامه داد: ادیان توحید بر سه اصل دعا، روزه و عمل خیر اشتراک دارند و در ادیان توحیدی همواره به خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات توصیه شده که کلیه ارامنه را برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد توصیه می کنم.

 

وی با بیان اینکه زندگی زیباست اما به دلیل اتفاقات مختلف در برخی وقت ها و برای بعضی از افراد این زندگی سخت می شود، خاطرنشان کرد: در شرایط سخت و اتفاقات زندگی سخت می شود و احساسات انسان ها را تحت تاثیر قرار می دهد که خدمت به مردم لازم است.

 

اسقف ارامنه اصفهان یادآورشد: انسان ها به روش های مختلف باید برای خدمت به مردم قدم بردارند و با حس انسان دوستی و همدلی به همدیگر کمک کنند.

 

در بیست و نهمین روز ماه مبارک رمضان و جشن گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد یک نفر از ارامنه اصفهان که به دلیل جرائم غیرعمد زندانی بود آزاد شد.

 

کد خبر 711073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha