ثبت بیش از ۲۵۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پرشکان استان یزد

خبرگزاری شبستان: مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد با اشاره به راه اندازی نسخه الکترونیک در یزد گفت: بیش از ۲۵۰ هزار نسخه الکترونیک توسط پرشکان استان یزد ثبت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، محمد حسین توحیدی فر، مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد در نشست خبری در جمع اصحاب رسانه استان یزد گفت: ما در زمینه درمان در استان یزد اقدامات متعددی انجام داده ایم که از جمله آنها راه اندازی نسخه الکترونیک است.

وی افزود: میزان هزینه درمان ما440 میلیارد تومان مصوب برای سال 97 است که علاوه بر آن کارهای ویژه ای داشته ایم که طرح نسخه الکترونیک در سطح مطب ها و طرف های قرار داد اولین پایلوت بوده ایم.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد خاطرنشان کرد: ویژگی های نسخه الکترونیک به گونه ای است که در لحظه اول بیمه شدن فرد و استحقاق درمان نشان می دهد و در ادامه نیز فرد می تواند در کل کشور داروی خود را دریافت کند.

توحیدی فر ادامه داد: مشکلات خواندن نسخه، اشتباه در نسخه از جمله مزایای این طرح است که تاکنون بالای 250 هزار نسخه الکترونیک را تاکنون ثبت کرده ایم.

وی افزود: ما ابتدای هفته تمامی مشکلات و نواقص طرح را مورد بررسی قرار می دهیم و سعی داریم تا در مدت زمان معین این مشکلات را حل کنیم.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان یزد گفت: یزد پتانسیل ارجاع بیماران سرطانی در سطح جنوب شرق کشور هستیم و بر این اساس بیمارستانی سرطانی مجوز گرفته ایم که تاکنون 4 مرحله اصلاحیه نقشه ای گرفته است و اگر تاییدیه اصلی را بگیریم در آینده نزدیک شاهد شروع این پروژه در استان خواهیم بود.

توحیدی فر بیان کرد: ما متولی درمان کل استان نیستیم و دانشگاه علوم پزشکی متولی درمان است که تا پایان سال گذشته مبتنی بر تامین افراد متخصص مشکل داشتیم اما با توجه به برنامه ریزی ها این مشکلات را تا اندازه ای رفع کرده ایم.

 

 

کد خبر 715578

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha