برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در ۱۵۰۰ نقطه کشور

خبرگزاری شبستان: نماینده کاروان خدام حرم رضوی اعزامی به ایلام از برگزاری جشن‌های زیر سایه خورشید در ۱۵۰۰ نقطه از مناطق مختلف استان ایلام خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، حجت‌الاسلام محمدحسین جمالزاده، نماینده کاروان خدام حرم رضوی اعزامی به ایلام، در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام، اظهار کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید برای یازدهمین سال پیاپی در سطح کشور و سایر کشورهای اسلامی برگزار می‌شود.

 

وی، بابیان اینکه مردم استان ایلام مرزداران غیور ایران اسلامی هستند، ابراز کرد: جشن‌های زیر سایه خورشید موجب می‌شود که فضای کشور نام و یاد علی بن موسی‌الرضا (ع) و زیارت آن حضرت برای دلدادگان آن حضرت عطرآگین به نام آن حضرت شود و عشق و علاقه به آن حضرت عمیق‌تر شود.

 

نماینده کاروان خدام حرم رضوی اعزامی به ایلام، بابیان اینکه جشن‌های زیر سایه خورشید در ۱۵۰۰ نقطه از مناطق روستایی و شهری کشور برگزار می‌شود، گفت: جشن‌های زیر سایه خورشید در حال حاضر در سطح ۱۵ کشور در حال برگزاری است.

 

حجت‌الاسلام جمالزاده، یادآور شد: برگزاری این جشن‌ها موجب می‌شود نام و محبت امام رضا (ع) در قلب‌ها مستحکم‌تر شود و هدف اصلی این سفرها نیز ترویج فرهنگ اهل‌بیت (ع)، فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد بوده و هست.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: امید است در یازدهمین دوره از برگزاری جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، حضرت امام رضا (ع) عنایت خود شامل حال ما کند.

کد خبر 717397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha