به موفقیت و درخشش وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی خوشبینم

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه به موفقیت و درخشش وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی خوشبینم، افزود: پیروزی بزرگ در میادین مهم موجبات عزت و سربلندی مردم را فراهم مَی کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان ،مسعود سلطانی فر در جریان بازدید از تمرینات تیم ملی وزنه برداری، گفت: خوشحالم از اینکه برای چندمین بار به اردوی وزنه برداری آمدم. هر بار که در بین وزنه برداران حضور پیدا کردم ؛وزنه برداران را با انگیزه و توانمند دیدم و با حضور در رویدادهای مهم افتخار آفرینی کردند که جای تقدیر دارد .


وی با بیان اینکه وزنه برداری ایران کارنامه بسیار خوبی در المپیک و آسیا دارد، افزود: پیروزی بزرگ در میادین مهم موجبات عزت و سربلندی مردم را فراهم مَی کند.
 

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از زمانی هم که دکتر صالحی امیری به کمیته ملی المپیک آمد با هماهنگی نزدیک و آرامشی که ایجاد شده ، شاهد موفقیت های ارزنده ای بودیم. همان اتفاقی که در وزنه برداری رخ داد و برای اولین بار قهرمان جهان شد در فوتبال هم با توجه به هم افزایی یک نتیجه تاریخی در جام جهانی رقم خورد.
 

وی با بیان اینکه از وزنه برداری انتظار زیادی داریم، افزود: اگر قولی داده ایم حتما به آن جامه عمل مَی پوشانیم و با توجه به هماهنگی با کمیته ملی المپیک تلاش ما حل مشکلات است.
 

 سلطانی فرتصریح کرد: در ستاد عالی بازی های آسیایی هم برنامه ریزی ها به خوبی صورت گرفت و ان شاءالله با همین هماهنگی کارها را جلو می بریم.
 

وی با بیان اینکه شخصا به موفقیت وزنه برداری ایران در بازی های آسیایی خوشبینم، افزود: در زمینه تجهیزات هم سعی می کنیم متناسب با منابع، کار ویژه ای را با کمک کمیته ملی المپیک در این زمینه انجام دهیم .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 719270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha