کارگاه تخصصی معارف غدیر در کاشان برگزار شد

دوره تخصصی کارگاه مهارتی غدیر به منظور گسترش آموزه های ولایت و امامت و آشنایی با مکتب معرفتی امیرالمومنین(ع) در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان،  دوره تخصصی کارگاه مهارتی غدیر با همکاری اداره تبلیغات اسلامی کاشان و گروه تخصصی موعود کاشان از سوم مردادماه به مدت دو روز در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد.



حجت الاسلام خندان مجری برگزاری این طرح در این خصوص اظهار داشت: واقعه غدیر نقطه عطف تاریخ اسلام با خاتمیت نبوت است و این مقطع تاریخ از لحاظ سند، اطمینان از اصل وقوع، کثرت راویان و اعتماد بزرگان و علمای مسلمین، دارای قوت و استحکامی بی نظیر است.



وی افزود: کارگاه تخصصی معارف غدیر به منظور گسترش آموزه های ولایت و امامت، آشنایی با مکتب معرفتی امیرالمومنین(ع)، پاسخگویی به شبهات غدیر، سندشناسی غدیر، تبیین بعد اجتماعی دین و وظایف شیعیان در دوران غیبت با گروه مخاطب طلاب خواهر و برادر   برگزار شده است.


خندان بیان داشت: در این کارگاه از اساتید مجرب و مطرح کشوری همچون حجت الاسلام فوادیان، حجت الاسلام روشنایی به مدت 8 ساعت استفاده شد.

وی افزود: دوره تکمیلی این کارگاه ها به مدت 16 ساعت بزودی در کاشان برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 723899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha