استقبال کودکان یزدی ازسی و یکمین دوره جشنواره بین المللی « فیلم های کودک و نوجوانان»

سی ویکمین دوره جشنواره بین المللی «فیلم های کودک و نوجوانان» در یزد با استقبال کودکان و نوجوانان یزدی مواجه شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، سی ویکمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان در یزد با استقبال کودکان و نوجوانان یزدی مواجه شد.

این جشنواره از روز گذشته  با اکران فیلم « شازده کوچولو» شروع شده است تا 14 شهریورماه ادامه دارد و 9 فیلم داخلی و خارجی اکران می شود.

آیین استقبال از سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان که برمحوریت ایجاد لحظه‌هایی شاد و خاطره‌انگیز برای کودکان و نوجوانان برنامه‌ ریزی شده با ایستگاههای نقاشی و برنامه های جنبی متنوع میزبان کودکان و نوجوانان یزدی در محل برگزاری آن(سینما تک) است.

مجید جوادیان زاده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد نام فیلم های این دوره از جشنواره را ؛ شازده کوچولو، اردک لی، لکنت، سوم شخص غایب، ضربه فنی، پرنس طلسم شده، مرغ فلفلی، آهوی پیشونی سفید و قهرمان کوچک اعلام کرد.

وی تصریح کرد: آثاری از کارگردانان؛ فرانسه، کانادا، بلژیک و آمریکا در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان حضور دارد.

به گفته وی فیلم « لکنت» اثر محمد رضا حاجی غلامی هنرمند سینمایی یزد در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم های کودک و نوجوانان حضور دارد.

کد خبر 725243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha