هویت بخشی فرهنگی، مهمترین هدف جشنواره های کتب و کتابخوانی است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به برگزاری جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: هویت بخشی فرهنگی، مهمترین هدف جشنواره های کتب و کتابخوانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مجید جوادیان زاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در نخستین نشست ستاد هماهنگی پنجمین دوره جشنواره روستاها و عشایر دوستدار کتاب گفت: کتاب و کتابخوانی  به عنوان مجموعه ای ازبرنامه‌هایی است که به منظور بخشیدن هویت فرهنگی به روستاها و عشایر در استان است که برنامه‌های مختلفی در این زمینه داریم.

 

وی افزود: تجلیل از مروجان کتاب، دوشنیه های کتابخوان در مهدهای کودک، روستاها و عشایر دوستدار کتاب و پایتخت کتاب از جمله فعالیت های ما است که می تواند با همگرایی به خوبی در این زمینه گام برداشت.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد خاطرنشان کرد: یزدی ها پیوند ناگسستنی با کتاب دارند و کتاب با هویت یزدی در هم آمیخته است و کتاب پاسخی به نیاز موجود در جامعه بوده است.

 

جوادیان زاده تصریح کرد: این طرح به عنوان تورنومنتی در تشویق است تا آگاهی را بیشترعمق دهیم و در این راستا نیز عدالت فرهنگی به عنوان اهداف دیگر ما است.

 

وی ادامه داد:بخش های مردمی و سازمان ها و نهادها باید در کنار هم جمع شوند تا بتوانیم در این بخش موفق شویم و انتظار داریم که این همگرایی بیشتر از گذشته باشد.

کد خبر 727507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha