ایجاد شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب برای پر کردن اوقات فراغت آتش نشانان، اثرگذار است

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: ایجاد شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب برای پر کردن اوقات فراغت البته اندک این قشر مهم جامعه، برنامه ای مهم و اثر گذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی قانع» ، امروز (یکشنبه ۸ مهر) در مراسم ایجاد شبکه «آتش نشانان دوستدار کتاب شیراز» در ایستگاه آتش نشانی شماره یک گفت: برای بهبود شرایط در زمینه ایمنی جامعه، فرهنگ حرف اول را می زند.

 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز افزود: در شرایط کنونی به صورت میانگین روزانه 80 تا 90 خدمات توسط آتش نشانان انجام می شود که اگر فضای فرهنگی و اگاهی بیش از پیش در جامعه حکمفرما شود بدون شک این گونه مشکلات به مراتب کمرنگ تر خواهد شد.

 

به عقیده قانع این فرهنگ سازی و آگاهی با ترویج فرهنگ مطالعه محقق خواهد شد.

 

وی ادامه داد: ایجاد شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب برای پر کردن اوقات فراغت البته اندک این قشر مهم جامعه، برنامه ای مهم و اثر گذار است که سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز نیز از آن حمایت خواهد کرد.

 

بر اساس این گزارش در ادامه، «مهدی ظهرابی»، معاون اداره کل کتابخانه های عمومی فارس هم در این برنامه با تیریک روز آتش نشان گفت: پس از حادثه تلخ پلاسکو، ایرانیان بیش از پیش قدر آتش نشانان را می دانند.

 

وی افزود: ایجاد شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب و راه اندازی آن در صنوف مختلف، اتفاقی مبارک است که تلاش می کند در زمانی که دسترسی به کتاب برای اقشار مختلف دشوار باشد، کتاب را به خانه ها و محل کار آنها برد.

 

خاطر نشان می شود، در پایان این برنامه نشان « شبکه آتش نشانان دوستدار کتاب شیراز» به صورت نمادین به رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز اهدا و از آتش نشانان ایستگاه شماره یک شیراز با اهدا گل و کتاب تقدیر شد.

 

 

کد خبر 730722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha