مجلس و دولت در حمایت از کمیته امداد دریغ نکرده اند

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان این‌که امروز هیچ مددجویی پشت نوبت برای بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد وجود ندارد، گفت: مجلس و دولت در حمایت از این کمیته دریغ نکرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در مراغه، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه با ارایه گزارشی از خدمات ارزشمند کمیته امداد از بدو تأسیس به فرمان امام راحل تاکنون اظهار داشت: این نهاد وظیفه دارد تمامی اقشار آسیب پذیر کشور را تحت پوشش قرار دهد.

وی با بیان این‌که امروز هیچ مددجویی پشت نوبت برای بهره‌مندی از خدمات کمیته امداد وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تمامی تسهیلات در زمینه اشتغال، تامین جهیزیه نوعروسان زیرپوشش و حمایت های مالی از مددجویان به صورت کامل در کشور محقق شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) با بیان این‌که تاکنون مجلس و دولت در حمایت از کمیته امداد دریغ نکرده اند، خاطرنشان کرد: بانک های عامل نیز تاکنون همکاری مناسبی با کمیته امداد داشته و 2 هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زا را به صورت کامل در اختیار مددجویان قرار داده اند.

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار داشت: وضعیت اقتصادی کشور ناشی از تحریم های آمریکا نیست، بلکه کاستی های موجود در اقتصاد کشور نشأت گرفته از سوء مدیریت ها و ضعف های داخلی است.

وی با بیان این‌که همه باید از مسؤولان حمایت کنند تا از شرایط کنونی کشور عبور کنیم، خاطرنشان کرد: با وجود همه ناملایماتی‌ها باید در وضعیت کنونی کشور صبور بوده و استقامت پیشه کنیم، چراکه دشمنان به دنبال تحریک مردم برای فروپاشی نظام اسلامی از درون هستند.

کد خبر 733243

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha