تمجید امام جمعه تبریز از خدمات ارزشمند کمیته امداد

حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از عملکرد کمیته امداد امام خمینی(ره) در کاهش فقر و خدمت به نیازمندان تمجید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار رییس کمیته امداد با تمجید از عملکرد کمیته امداد در کاهش فقر و خدمت به نیازمندان، گفت: موفقیت های کمیته امداد در زمینه توانمدسازی مددجویان و جذب کمک های خیران نشان دهنده اعتماد مردم به این نهاد انقلابی است.

وی افزود: کمیته امداد از یادگارهای ارزشمند بنیانگذار انقلاب اسلامی با هدف کمک به فقرا و محرومیت زدایی از جامعه است و خوشبختانه روحیه خدمت به نیازمندان در بین امدادگران این نهاد موج می زند.

امام جمعه تبریز با تقدیر از عملکرد کمیته امداد استان آذربایجان شرقی گفت: رفع مشکل نیازمندان توفیقی است که خداوند نصیب بندگان خوبش می کند و این توفیق نیز نصیب کارکنان کمیته امداد شده است.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی یکی از شاخص های رفتاری در بین مدیران کمیته امداد را عملکرد فراجناحی آنان عنوان کرد و گفت: تلاش امدادگران این نهاد برای حل مشکلات، نور امید را در دل نیازمندان روشن کرد.

همچنین مجید خدابخش، استاندار آذربایجان شرقی در دیدار رییس کمیته امداد با اشاره به اینکه در شش ماهه نخست امسال ۱۰۰ درصد اعتبارات اشتغال زایی مددجویان کمیته امداد استان جذب شد، گفت: امیدوار هستیم در شش ماهه دوم سال جاری نیز به تعهدات خود در پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان تحت حمایت این نهاد عمل کنیم.

کد خبر 733248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha