میانگین مساعدت مردم آذربایجان شرقی به ایتام ماهانه ۴۰۰ هزار تومان است

رییس کمیته امداد کشور گفت: میانگین مساعدت های مردم آذربایجان شرقی به ایتام ماهانه ۴۰۰هزار تومان است که این رقم در متوسط کشوری معادل ۲۲۵ هزار تومان می باشدو

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، پرویز فتاح، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) عصر روز گذشته در دیدار با امام جمعه تبریز، اظهار داشت: نقش موثر امام جمعه تبریز در ترویج فرهنگ انفاق و کمک های مردمی به نیازمندان بسیار ارزشمند است.

وی با بیان این‌که مردم این استان متعصب انقلابی، ملی و ولایی هستند، خاطرنشان کرد: در حالیکه مردم ماه ها تحت فشارهای سنگین اقتصادی هستند، متانت و آرامش موجود در این استان و همراهی آنها با کمیته امداد، نشان دهنده راهبری های موفقی نماینده ولی فقیه در استان است.

فتاح یادآور شد: مردم نجیب ایران اسلامی مطالبه سنگین از مسؤولان ندارند بلکه تنها انتظار آنها از مسؤولان این است که مانند آنها رفتار و زندگی کنند که این ویژگی در امام جمعه تبریز بارها دیده شده است.

رییس کمیته امداد حضور در استادیوم های ورزشی، برگزاری نشست های مفید و موثر با مدیران و جلسات رسیدگی به مشکلات مردمی در صحن مصلای تبریز را نمونه هایی از رفتارهای مردمی امام جمعه تبریز بیان کرد که آثار و برکات آن در کل کشور جاری و ساری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارایه گزارشی از وضعیت استان پرداخت و گفت: میانگین مساعدت های مردم آذربایجان شرقی به ایتام ماهانه 400هزار تومان است که این رقم در متوسط کشوری معادل 225 هزار تومان می باشد و این امر نشان دهنده درک هوشمندانه و درست مردم این خطه از اوضاع اقتصادی کشور است.

فتاح ادامخه داد: طبق آخرین آمار، مجموع درآمدهای کمیته امداد آذربایجان شرقی نیز از ابتدای امسال تاکنون افزایش 40 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال دارد که رقم بسیار قابل توجهی بوده و ما حتی در سازمان مرکزی نیز سال گذشته به این رقم نتوانستیم دست پیدا کنیم.

فتاح ادامه داد: با توجه به شرایط اقتصادی موجود و وضعیت معیشتی شش ماه اخیر کشور، دست یابی به چنین آماری در آذربایجان شرقی بسیار قابل ملاحظه بوده و مردم این استان با درک منطقی از شرایط نیازمندان، نه تنها مساعدت های خود را کاهش نداده اند، بلکه افزایش نیز داده اند.

کد خبر 733245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha