*مسابقه فرهنگی هنری « دل نوشته های کودکانه» در کرمانشاه برگزار می شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، گفت: کودکان کرمانشاهی در مسابقه « دل نوشته های کودکانه»، سخن و حرف دل خود را با مقام معظم رهبری در میان می گذارند.

حجت الاسلام محمد آفتابی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، به خبرنگار شبستان گفت: در آستانه تشریف فرمایی مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه این اداره کل نظر دارد مسابقه ای فرهنگی و هنری تحت عنوان "دل نوشته های کودکانه" ویژه مهدکودک ها و پیش دبستانی های استان برگزار کند.


وی با اشاره به مکاتبات لازم در خصوص اطلاع رسانی مناسب این مسابقه، اظهار داشت: اطلاع رسانی لازم در خصوص اعلام این مسابقه به مهدکودک ها و پیش دبستانی های وابسته و تحت پوشش سازمان بهزیستی استان صورت گرفته است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کودکان کرمانشاهی می توانند سخن و حرف دل خود را در قالب جملات کوتاه کودکانه با مقام معظم رهبری در میان بگذارند.


وی آخرین مهلت ارسال آثار را پایان وقت اداری پنج شنبه 21 مهر اعلام کرد و گفت: کودکان بایستی آثار خود را (همراه با مشخصات کامل شامل نام و نام خانوادگی و شماره ملی، تلفن) به صورت پستی یا حضوری به نشانی کرمانشاه، بلوار شهید بهشتی، جنب سینما استقلال اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه واحد روابط عمومی و یا به شماره 09187560810 پیامک یا به آدرس ایمیل ravabetershad@yahoo.com ارسال کنند.


حجت الاسلام آفتابی، با بیان اینکه به تعدادی از آثار ارسالی برتر جوایزی تعلق خواهد گرفت، یادآور شد: متن دل نوشته های کودکانه بر روی سامانه www.delneveshte3.blogfa.com درج می شود.

 

گفتنی است، مردم شهید پرور و ولایت مدار کرمانشاه چهارشنبه 20 مهر میزبان رهبر معظم انقلاب خواهند بود.


پایان پیام/
 

کد خبر 73590

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha