بازدید مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از « اتوبوس کتاب»

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد از « اتوبوس کتاب» بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد از طرح کتابخانه سیار استان یزا با عنوان « اتوبوس کتاب» بازدید کرد.

 

عباس حکیمیان در این بازدید گفت: این طرح به عنوان یکی از برنامه های ما در جهت افزایش آگاهی اجتماعی و توجه به امر کتاب و کتابخوانی است.

 

مدیر اجرایی کتابخانه سیار « اتوبوس کتاب» یزد افزود: ما سعی داریم تا با حضور در محله های مختلف یزد در زمینه اجرای برنامه های فرهنگی در راستای کتابخوانی گام برداریم و مردم را با کتاب آشتی دهیم.

وی خاطرنشان کرد: اجرای حلقه های کتابخوانی، برگزاری مسابقات کتابخوانی، ترویج کتاب های خوب، دوره های نویسندگی از جمله برنامه های جنبی ما در بخش « اتوبوس کتاب» است.

 

حجت الاسلام مصطفی گرجی نیز در این بازدید گفت: امر کتاب و کتابخوانی به عنوان یکی از تاکیدات در راستای افزایش آگاهی و پیشرفت در جامعه است.

وی افزود: با توجه به این که در برخی از مناطق شهری کتابخانه ای وجود ندارد این طرح می تواند گامی مثبت و سازنده در جهت توجه مردم به کتاب و کتابخوانی باشد.

 

مسئول دبیرخانه کانون های مساجد یزد تصریح کرد: ما از طریق کانون های فرهنگی هنری مساجد می توانیم به صورت فعال در جهت معرفی « اتوبوس کتاب» در جامعه و محلات مختلف عمل کنیم.

کد خبر 739038

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha