مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد" در رشت برگزار شد

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون ها فرهنگی و هنری مساجد گیلان از برگزاری مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد" از سری برنامه های دهه کرامت در رشت خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین سلیمان پور ابراهیم، مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون ها فرهنگی و هنری مساجد گیلان در حاشیه برگزاری مسابقه دوچرخه سواری "مسجد تا مسجد" به خبرنگار شبستان گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان همزمان با دهه کرامت برنامه های متنوعی را برگزار کرده است.

 

وی با اشاره به برگزاری مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد"، تصریح کرد: این مسابقه با حضور بیش از 80 نفر از اعضای کانون های مساجد، روز گذشته (17 مهر) در رشت برگزار شد.

 

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون ها فرهنگی و هنری مساجد گیلان، به مسیر 7 کیلومتری برگزاری مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد" اشاره کرد و گفت: این مسابقه در مسجد امام رضا(ع) محله حمیدیان تا مسجد امام رضا(ع) محله اسماعیل آباد رشت برگزار شد.

 

حجت الاسلام پور ابراهیم، با اشاره به اینکه نوجوانان و جوانان بیشترین شرکت کننده های این جشنواره را تشکیل داده اند، تاکید کرد: در پایان این مسابقه به 40 نفر از شرکت کنندگان به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

 

وی با بیان اینکه این مسابقه با شعار، "امام رضا(ع)، عالم آل محمد(ص)" و ذکر صلوات شرکت کنندگان همراه بود، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد" فضای معنوی را در سطح شهر رشت ایجاد کرد.

 

مسئول دبیرخانه نظارت بر کانون ها فرهنگی و هنری مساجد گیلان، اذعان کرد: مسابقه دوچرخه سواری "از مسجد تا مسجد" با هدف تنوع بخشی به برنامه های دهه کرامت و آشنایی جوانان با فرهنگ رضوی طی مدت هشت سال است که توسط دبیرخانه نظارت بر کانون های فرهنگی و هنری مساجد گیلان برگزار می شود.

 

پایان پیام/

کد خبر 73967

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha