جشنواره تئاتر بسیج آذربایجان شرقی به کار خود پایان داد

اختتامیه سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی با حضور مسؤولان کشوری و استانی در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، اختتامیه سومین جشنواره استانی تئاتر بسیج آذربایجان شرقی با شرکت 10 گروه نمایشی و 150 هنرمند با 15 اثر نمایشی شب گذشته در تبریز برگزار شد که در نهایت از برگزیدگان با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تجلیل بعمل آمد.

«امیر نصیربیگی»، رییس سازمان بسیج هنرمندان کشور در این مراسم اظهار داشت: 300 گروه تخصصی در رشته های مختلف هنری شامل 120 هزار هنرمند در کشور عضو سازمان بسیج هنرمندان هستند که حداقل 50 درصد تعداد فعالان حوزه هنر را در برمی گیرد. 

وی با بیان این‌که سازمان در راستای توانمندسازی، آموزش، ارتقا، انسجام هنرمندان و حمایت از تولیدات اهتمام دارد، افزود: بر اساس اقلیم جغرافیایی، ظرفیت ها و فرهنگ مناطق از جشنواره، همایش و برنامه های رشته های گوناگون هنری استان های مختلف حمایت می شود.

همچنین «حامد شب خیز»، رییس بسیج هنرمندان آذربایجان شرقی در سخناین با بیان این‌که 96 گروه نمایش در استان فعالیت می کنند، اظهار داشت: بسیج هنرمندان همواره حامی برنامه های فاخر هنری بوده و از آنها حمایت می کند. 

هادی هاشمی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه عاشورا نیز در سخنانی با بیان این‌که فرهنگ و هنر بهترین زبان برای ترویج ارزش‌های الهی است، گفت: باید برای توسعه فرهنگ انقلابی باید از ظرفیت هنر تئاتر بهره جست.

کد خبر 739954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha