کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی برگزار می‌شود

همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران؛ کنگره شهدای دانشجوی آذربایجان‌شرقی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز،‌ جلسه هماهنگی برگزاری کنگره شهدای دانشجو امروز با حضور مسؤولان دانشگاهی، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، سپاه عاشورا، ناحیه بسیج دانشجویی و دانشجویان فعال فرهنگی برگزار شد. 

معصومی، رئیس دبیرخانه منطقه 3 دانشگاه پیام نور کشور در این نشست اظهار داشت: جای برگزاری چنین کنگره ای در استان دیده می شد که به لطف خدا از سال گذشته نسبت به برگزاری آن به صورت سالانه برنامه ریزی صورت گرفته و امسال این کنگره در بخشهای مختلفی توسط دانشگاه‌های استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان این‌که بخش فرهنگی و دانشجویی آن بر عهده دانشگاه پیام نور استان گذاشته شده است، گفت   امیدوارم با همت و تلاش همه دست اندرکاران و تعامل با نهادهای مرتبط بتوانیم یک برنامه فرهنگی با خروجی مناسب و تاثیرگذار در جامعه برگزار کنیم. 

رئیس دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه دانشگاه پیام نور همواره به مسائل فرهنگی و اجرای فعالیت های فرهنگی اهمیت خاصی داده است، افزود: در حوزه فرهنگی برنامه ای بلند مدت تدوین شده که امیدواریم نتیجه آن تربیت دانشجویانی مومن و متعهد و کارآفرین و مبتکر باشد.

وی تأکید کرد: امروز وظیفه داریم با ادامه راه شهدا، حفظ آگاهی، تقویت ایمان و حضور مستمر در صحنه های حساس انقلاب، در مقابل توطئه های دشمنان ایستاده و راه نفوذ آنان را ببندیم.

کد خبر 740024

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha