برگزاری مسابقه سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید در همدان

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان از برگزاری مسابقه سراسری قرآن و عترت ویژه اساتید و دانشجویان به همت این دانشگاه خبر داد.

مرتضی لاله‌جینی، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، به خبرنگار شبستان گفت: به همت کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، مسابقه سراسری قرآن و عترت، ویژه اساتید، حوزویان، دانشجویان برگزار می‌شود.


وی افزود: در دوره قبل مسابقه سراسری قرآن و عترت سه هزار و 500 نفر استاد، دانشجو و حوزوی ثبت نام کردند و پیش‌بینی می‌کنیم در این دوره بیش از 4 هزار نفر ثبت نام کنند.


وی با بیان اینکه ثبت نام در مسابقات سراسری قرآن و عترت آغاز شده و تا پایان آبان‌ماه ادامه دارد، تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه ایجاد ارتباط بین دانشجو و قرآن است که در حوزه شفاهی، کتبی و پژوهشی برگزار می‌شود.


مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان اظهار داشت: بخش کتبی این مسابقات شامل تفسیر قرآن، زندگانی معصومین(ع)، ترجمه قرآن به زبان انگلیسی، احکام بانوان و آقایان، زندگی پیامبر(ص)، ترجمه قرآن و آشنایی با مفاهیم نهج‌البلاغه است.


لاله‌جینی با بیان اینکه بخش شفاهی این مسابقات شامل حفظ 5، 10، 20 و 30 جزء قرآن، قرآئت و ترتیل قرآن است، اظهار کرد: بخش پژوهشی این مسابقات که ویژه اعضای هیات علمی است نیز شامل نرم‌افزارهای علوم قرآنی، تحقیق با محوریت قرآن، نماز، پیامبر اسلام(ص)، تاریخ زندگی ائمه معصومین(ع)، وبلاگ‌نویسی قرآنی است.


وی تصریح کرد: علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقات می‌توانند حداکثر تاپایان آبان‌ماه جاری به کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد واحد همدان مراجعه و یا با شماره تلفن 08114494038 تماس حاصل کنند.


پایان پیام/

کد خبر 74379

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha