معاون وزیر کشور از چند پروژه شهرداری بیرجند بازدید کرد

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور عصر امروز(۱۲ آذر) از چندین پروژه شهرداری بیرجند بازدید کرد و از نزدیک در جریان مشکلات این پروژه ها قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، یکی از مشکلات اساسی بیرجند که ترافیک زیادی را در روزهای چهارشنبه برای میدان و خیابان های اصلی شهر بیرجند ایجاد کرده، بازار روز سجادشهر است که عصر روزهای چهارشنبه شاهد قفل شدن ترافیک در خیابان‌های طالقانی، جمهوری اسلامی، بهشتی و مطهری شده است و حالا شهرداری بیرجند در بلوار مسافر، مکانی را با فضایی وسیع تر و غرفه های بیشتر برای انتقال این بازار روز پیش بینی کرده که حجم زیادی از کار انجام شده است.

 

«مهدی جمالی نژاد» معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزارت کشور عصر امروز (دوشنبه ۱۲ آذر) در ابتدای بازدید از پروژه های شهرداری بیرجند با حضور در این بازار از نزدیک در جریان روند اجرایی کار قرار گرفت و قول تسهیلات سه میلیارد تومانی برای این پروژه را داد.

 

چهارشنبه بازار جدید بیرجند در زمینی به مساحت حدود هفت هکتار است که بیش از 2.5 برابر مکان فعلی چهارشنبه بازار وسعت دارد و تعداد 260 غرفه که قابلیت عرضه برای بیش از 600 فروشنده را فراهم می‌کند به همراه پارکینگ کافی، نمازخانه، سرویس بهداشتی، فضاهای کنترلی و خدماتی و سایر فضاهای مورد نیاز در آن پیش‌بینی شده است.

 

در ادامه معاون وزیر کشور به همراه معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی، شهردار بیرجند و جمعی از اعضای شورای شهر از «مرکز پناهگاه سگ‌های بی‌صاحب» بیرجند واقع در جاده شکراب بازدید کردند.

 

«سیده بنفشه میرکاظمی»، عضو انجمن جمایت از حیوانات در این بازدید با اشاره به اینکه جمع آوری سگ ها توسط شهرداری صورت می گیرد، گفت: این مرکز که به همت جمعی از خیرین راه اندازی شده، حدود پنج سال است که فعالیت می کند و سگ های ولگرد بی سرپناه را در آن نگهداری می کنیم.

 

وی از معاون وزیر کشور خواست که در خصوص فنس کشی این مرکز مبلغی حدود 10 میلیون تومان به انجمن حمایت از حیوانات کمک کند.

کد خبر 744940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha